Alla inlägg under november 2011

Av bananpink - 29 november 2011 18:15

Av bananpink - 27 november 2011 10:19

Godmorgon:)


Jag har varit vaken en stund nu:) Idag är det första advent.

Det känns lite konstigt för om några veckor så är det julafton. Jag tycker det har gått snabbt.

Har inte köpt några klappar ens.

En sak som jag tycker är skönt. Det är att det inte är något snö ute:)

Det behöver inte komma något snö nu tycker jag. Det kan komma

runt julafton, men sen när jullovet är slut så kan snön försvinna tycker jag.






Det här kommer bli mitt sista inlägg nu.

Jag kommer blogga så mycket jag kan, men jag går i skolan och har praktikt nu,

så jag ska försöka blogga under tiden.



Pöss



..

Av bananpink - 27 november 2011 10:07



Måste bara berätta en sak först.

Jag tycker man inte ska göra så. Det är så här att min kompis bloggar också, men när hon

skriver något i sin blogg, så får hon elaka kommentare i sin blogg av en tjej.

För det förta så tycker jag inte man behöver skriva elak kommentare till något man inte känner.

Jag tycker bara det är dåligt av tjejen som kommenterar elaka saker.

Jag tycker faktiskt synd om min kompis för hon skickade ett sms förut och sa att hon funderade på

att sluta blogga. Det skulle vara tråkigt om hon gjorde det:)


Jag tycker amn kan sluta skriva elak kommentare.

Det kan faktiskt finnas något som tar åt sig och blir ledsen åt det.

Bara för man inte har något liv så behöver amn inte förstöra något annat liv.





Av bananpink - 26 november 2011 23:16

Det funkade!

Fan vad bra asso:)

Jag vet att man inte ska svära i bloggen, men jag var bara tvungen typ:P

Nu är jag glad.



Det kommer nu bli mycket bloggande för min del.

Så jag hoppas att ni nu kommer tycka om det:)



Sov gott<3

pöss

Av bananpink - 26 november 2011 23:13

Jag hoppas nu att det funkar att skriva i bloggen:)

Det har faktiskt varit jobbigt att inte skriva på bloggen ett tag nu.

Så nu vill jag bara att det ska funka!

Jag blir väldigt galen annars!



Så nu kör jag en test.

Ovido - Quiz & Flashcards