Alla inlägg under april 2013

Av bananpink - 23 april 2013 14:43

Kommer inta blogga på ett tag nu. När jag är tillbaka vet jag inte.

Av bananpink - 7 april 2013 19:30

Igår var jag och min söta mamma inne istan. Vi skulle hitta min studentklänningen. Det kände som det var bäst att hitta den nu för jag vet inte om jag kommer hinna göra det sen. Jag är inte tjejen heller som tycker om klänningar. Det tog väldigt långt tid igår inne i stan. Vi gick nog runt i alla affärer som provade klänningar. Jag trodde att jag hade hittat en klänning, men det var falsk alarm. Jag är liten, så det blir svårare att hitta klänningar som passar mig. Till slut hittade vi den perfekta klänningen på zara. Gud vad nöjd jag var efter det. Hade nästan tappat hoppet där ett tag. Nu är det bara skorna och lite andra saker som jag måste ha.



Happy Holly Klänning Offwhite <a href=Bubbleroom.se" width="238" height="372" data-index="1" />


Hade viljat haft någon av dessa klänningar, men det blev inte de. Min klänningar är bara så fin.


Av bananpink - 7 april 2013 16:51

Det var en vecka sen jag bloggade senast. jag själv tyckte det var vädligt skön. Har fått tänka en hel del. vad jag vill göra och inte vill göra. Jag ganska sugen på att sluta att blogga helt. Känner inte suget längre, men jag kan inte fatta beslutet än. kanske till sommaren lägger jag ner bloggen för alltid.


till sommaren ska några person bort i mitt lliv. Jag orkar inte mera med några personer just nu. Jag och en nära vn hade ett samtal förut och vi har inte löst det än. Hon gör bara saker värre än vad de är. Jag är sur, men jag måste se från det ljusa sidan nu. Sen det värsta beslute ever är nog om jag ska säga upp min kontakt med pappa. Jag har idag nästan ingen kontakt. Om vi ska ha kontakt är det jag som måste hålla den vid liv. Jag vet inte om jag orkar längre med det.



Ingen vet hur är att ha en pappa som min pappa är. Den här sommaren var bra när jag, mamma, Håkan och min lillebror var i Thailand, men när vi kom hem  blev allt bara skit när det kommer till min pappa. Jag hade då lust att säga upp kontakten. Hur kunde han göra så här? I allt skit ska han gifta sig. jag var liksom tvungen att gå på det. Hade lust att följa med mamma, Håkan och min lillebror till landet iställe. Båten och bröllopet var så där faktiskt tycker.



Ovido - Quiz & Flashcards