Alla inlägg under maj 2013

Av bananpink - 30 maj 2013 15:00

Jag har bestämmt mig nu. Jag känner att jag inte kan ge bloggen hellt med energi just nu, men när maj är slut ska jag börja blogga igen. Det kan vara att jag är lite lat nu, men jag måste bara samla lite energi just nu. Jag hoppas att ni förstår det!







Av bananpink - 30 maj 2013 11:00

Igår var det foto för studenten som gällde för mig och en sista lunch i skolan. Det hände en massor med knasiga saker. Hadae riktigt roligt. Gjorde sakers om man kanske inte hade gjort, men jag är glad att jag gjorde det. Massor med skratt när jag och min kära vän råkade göra en sak. Det är så pinsamt att ajg inte vågar berätta vad det är. jag kan säga att mitt foto inte belv det bästa, men jag får väl bjuda på det.


Sen på lunchen på träffade jag tobbe som jag inte hade sett på ett tag, så det slutade med att vi satt och prata. När  vi satt och pratade så kom wille som jag har gått i samma klass förut och gjorde oss sällskap. maten som man fick på lunchen var god. Det hände lite saker som var rätt så pinsamma akn ajg säga er. En hel skratt och tårara från vissa som jag känner.



Av bananpink - 20 maj 2013 15:00







Jag har gjort en galen sak i helgen. Trodde aldrig att jag skulle göra det. Gud vad skönt det var att göra saken. Ibland när man har det jobbigt behöver man göra galna saker. Jag känner mig extra glad nu. Allt kanske kan bli som vanligt igen för min del. Jag hoppas att jag kommer iväg till Jönköpning i helgen eller så sticker jag till uppsala. Jag själv skulle behöva det enormt mycket


Av bananpink - 20 maj 2013 11:45

















Av bananpink - 16 maj 2013 15:59







Jag tycker det är svårt att bli brun. Måste verkligen ligga och pressa jättelänge innan jag blir brun, men när det kommer till mamma eller håkan så blir det bruna snabbt. Jag vill också bli brun snabbt.Det är inte kul att vara en blekis. Buuu!! Får väl göra något åt det då.

Av bananpink - 16 maj 2013 15:50

Hejsan!






Av bananpink - 14 maj 2013 23:15

Jag kommer börja blogga någon gång i framtiden, men jag mår inte bra just nu. så när jag kommer tillbaka kommer jag nog må bra igen antar jag. Jag känner bara att jag måste skriva ut hur allt är kring mig. Jag har varit otroligt stressad under två månaders tid. Har inte kunnat sovat eller ens kunnat tänka för den delen heller. För några veckor var det nära att jag åkte ambulans till sjukuset.  Jag kan inte andas som vanligt och jag får flera gånger panik för det. De i skolan har sagt att jag måste ta det lungt och fokusera på saker som jag mår bra. Just nu tar jag varje dag som den kommer. Måste släppa många saker.


Jag vill bara må bra igen.. Jag önskar att jag skulle kunna säga när jag kommer tillbaka till bloggen, men det kan jag inte tyvärr. Jag känner mig inte redo än. Det kan vara så att jag kommer tillbaka till sommaren. Jag vet inte.

Av bananpink - 14 maj 2013 19:00



När jag satt här och skrev det förrra inlägget, så blev jag konstigt nog lite blogg sugen. Det är ju jättebra, men ni ska veta en sak. Kommer just nu bra blogga när jag orkar det. Kanske kommer jag tillbaka




Ovido - Quiz & Flashcards