Alla inlägg under mars 2013

Av bananpink - 28 mars 2013 17:52

Hello!


Jag vågar inte riktigt blogga så mycket med min dator eftersom något är fel med den. Den låter och blir extremt varmt, så nästa vecka ska den in på lagning. Hoppas att min dator blir bra igen. Har ingen lust att köpa en ny. Jag råkar inte ha pengar till det heller.


Så jag kommer ta en bloggpaus nu under dagarna den är på lagning och även nu. Det går verkligen inte blogga känner jag. Den blir varm för snabbt.


Jag har haft riktiga bra dagar nu. Kan knappt tro det själv. Känner mig så glad nu. Allt kanske har löst sig nu. Kommer inte behöva oroa mig mera. Bara det gör att jag vågar hoppas på många saker i mitt liv. vad det är som har hänt. Vill jag inte säga nu. Det kommer i ett senare tillfälle.





Av bananpink - 26 mars 2013 21:30



Tänk om man hade ett eget gym hemma. vad skönt det skulle vara. Då behöver amn inte gå till ett gym. jag själv skulle vilja ha det. Känner mig inte sugen för fem öre att gå till ett gym. Om jag saka gymma gör jag det hemma. Får gifta mig med en rik snubbe som kan betala så jag får ett eget gym hemma. Det hade inte varit dåligt. Kommer aldrig hitta en sån snubbe. Får fortsätta med min tränning hemma iställe.



Av bananpink - 26 mars 2013 19:49

Jag såg att ajg inte hade bloggat igår, men jag hade fullt upp hela dagen. Kommer blogga om vad som hände någon annan dag. Idag har jag lite saker att göra.

Det får bli ett kort inlägg idag eller får se hur lång det blir.



Jag tänkte ge ricinoljan en chans till nu, så ajg sitter med det i håret nu. Jag ska fixa det den här gången. Har kommit på hur jag ska göra nu. Hoppas att det funkar nu. Ska ine vara lat mera med mitt hår. Ricinolja är bra för håret eftersom håret blir mjuk och lent. Perfekt om man har tort hår.





Jag tänket även börja med hårinpackning. Mitt hår behöver nog det. Sen är mitt hår värt det också. Det är väldigt slitet efter alla mina färningar som jag har gjort. Måste bara hitta någon som är bra.






Av bananpink - 24 mars 2013 20:00



Min underbara syster har varit i London för några helger sen. Jag sa att hon gärna fick handla något till mig på Victoria secret. Vill ha body splash där i från. Vet inte ens om man kan köpa det här, men det tror jag inte. Fick ett sms från henne i veckan och det stod att hon hade köpt något till mig. Jag hoppas att det är från victoria secret.

Av bananpink - 24 mars 2013 18:00

Hela den här dagen har jag städat mitt rum. Släng saker som jag inte vill ha. LIte mera plats har man nu. Hittade även lite dagböcker som jag skrev när jag var 10 och upp till 15 år. Vissa böcker var det lite roligt att läsa, men sen fanns det några dagböcker som var lite jobbiga att läsa, så nu har jag gömmt böckerna. Vill inte läsa de igen.




Imorrn blir det praktik, men det blir den sista för mig nu på mitt ställe. Efter påsken ska jag till ett annat ställe. Kommer sakna de på mitt ställe, men det är väl bra att komma till ett nytt ställe antar jag väl. Lite jobbigt att killen som äger det andra bageriet sitter i styrelsen på min skola. Jag kanske inte blir ensam på det nya ställe. Simon en kille som jag känner kanske ska göra mig sällskap med mig. Det är ju skönt tycker jag. Vi ska tydligen baka bakverk och andra godsaker som kommer från världen alla hörn. Lite intressant tycker jag det ska bli.



Det kommer nog bli macarons som man ska baka någon ¨då.





Av bananpink - 24 mars 2013 17:15


Av bananpink - 23 mars 2013 19:00




Jag vill ha så här långt hår som på bilderna.




Jag har fått hår panik verkligen. Det är så här. Jag klippte va mitt hår i oktober och det har inte hänt något ytcker ajg med mitt hår. Vill liksom ha lång hår till studenten. Löshår vill jag inte sätta i eftersom det är svindyrt då. Vad ska man göra!!

Kommer ihåg när jag var liten och då hade jag lång hår. Nu på senare tid har jag inte haft lång hår. Det var väl i 8 sist skulle jag tro. Blir alltid avis när jag ser någon osm har lång hår ute, men det är bara att vänta antar jag. Kan inte göra något åt det.


Jag har ju löshår hemma, men jag vill inte använda det. Ser ut som en fjortis när jag har det i. Det vill jag inte se ut om. Sen ska man inte ha förlång hår heller om man jobbar inom konditor och bagare. Vilket problem som jag har.





Av bananpink - 23 mars 2013 16:58

Nu är man hemma igen. var hemma hos jossan ett tag idag. Vi hann göra klart projektarbetet och även snacka om lite saker. Det hela slutade med att vi kollade på en disney film. Det är lite typiskt oss. När jag och jossan var vid bussen i balingnäs så kommer det en person mot mig och jossan som jag kände igen, men jag kunde inte riktigt säga vem det var. När personen kom närmare så ser jag att det är en kille som jag och jossan kallar F kommer. Han såg ju oss så vi kunde inte gömma oss direkt. Vi stod och pratade en liten stund. Sen gick jag hem och F skulle åt samma håll, så vi gick tillsammans en bit av vägen.




Den här gången såg vi lilla sjöjunfrun på film.


Ovido - Quiz & Flashcards