Alla inlägg den 10 mars 2013

Av bananpink - 10 mars 2013 19:55


Jag skulle bli jätteglad om jag hade en sån här säng och allt det andra som är på bilden. Känner att mitt rum skulle behöva en liten makeover när det gäller inredning. Ljusa möbler och en stor och fluffig säng. Det skulle inte sitter fel, men det kanske är lite försent nu eftersom jag kanske inte ska bo här länge till. Det blir lite jobbigt i sånafall om man har köpt nytt och så ska man flytta efter en månda.



Av bananpink - 10 mars 2013 13:56

Heej!


Nu är lilla jag här. Utvilad och reda för denna dag. Ska gå ner till bageriet som ligger i Dalarö och prata med de lite. Nu på vinter har de stängt, men på sommaren har de öppet och de har hört att jag är bagare. Spännade vad de vill prata med mig om då. Nu i sommar kommer jag inte kunna jobba på min praktik på grund av lite saker som har hänt. Lite trist, men ibland kan man inte få allt man vill ha.


Efter mötet med bageriet på dalarö åker jag hem till Huddinge. Kommer skriva mera när jag kommer hem. Nu måste jag skynda mig till mötet.



Ovido - Quiz & Flashcards