Alla inlägg den 6 mars 2013

...

Av bananpink - 6 mars 2013 20:30

Av bananpink - 6 mars 2013 17:45


I fredag såg jag på små gula citroner med min mormor. Vilken film säger jag bara. Jag har aldrig äst boken, men det kändes på något sätt att filmen var bättre än boken var. kan dock ha fel där. Tycker att ni ska gå och se den.Jag har nästan lust att se den en gång till för den var så bra. Jag gråter sällan nr det gäller filmer, men i filme höll jag på att börja gråta.



Av bananpink - 6 mars 2013 15:15

Min dag har varit så där tycker jag. Bläää för sjuk. Jag får väl inte komma imorrn heller på grund av min hals. Varför måste just jag bli sjuk så mcyket hela tdien. Det här är rekord. Till helgen kommer mamma, Håkan och Emil hem från åre. Har saknat de massor. Det är trist att jag ligger hemma och är sjuk. När de åker skidor och har det kul.  Jag önskade att jag hade följt med. Tänkt vad kul det hade varit. De kommer iallafall hem med choklad eller något sånt till mig.




Min dag har sett ut så här. Först vaknade jag och ringde till skolan och sa att jag är sjuk. Se blev det duschen. Det var skönt. Efter duschen åt jag frukost. Efter frukosten blev det att skriva på en uppsats som ska vara på engelska. Det gick bra tycker jag. Kollat på tv och ätit lunch och gjort ännu mera läxor. Nu sitter jag här framför datorn. Det blir mera läxor nu.


Vi ses sen.

Ovido - Quiz & Flashcards