Alla inlägg under november 2013

Av bananpink - 22 november 2013 18:45

Har ni någon gång känt att det är obehagligt när någon stirrar på er. Jag kan tycka det är obehagligt, men jag brukar strunta i det. Jag tycker inte det är läskigt att gå ut på kvällen när det är mörkt.

Det är sällan man blir överfallen tror jag. Jag kan ha helt fel nu. Tycker synd om de kvinnor som blir överfallen. Man ska kunna gå hem utan att vara rädd. Fast i dagens samhälle kan man aldrig vara trygg. Det finns alltdi någon som vill göra någon illa.



Jag läste i tidningen förut och dte stod att en ung tjej hade blivit överfallen. Sen såg jag att det stod att det var vid huddinge gymnasium. Trodde jag skulle dö då. Det är 10 minuter högst från min buss station där jag väntar på min buss. Blev lite rädd där, men den som jag tycker mest synd om är tjejen. Tänk att få leva med det här resten av sitt liv. Den stom har gjort det borde få ett hårt straff.

Av bananpink - 21 november 2013 20:00

Ibland när jag har tråkigt tänker jag tillbaka när jag och Lenne var på nåttarö. Jag kommer ihåg vad jag tänkte på när jag klev i-land. Minnen från nåttarö kommer alltid att leva kvar.

Det var en gång som vi var på krogen och Lenne var lite små intresserad av en kille. Fast jag fattade inte vem det var heller, så det blev lite knasigt där ett tag. Vädret var helt ok, men de sista dagarna var vädret kanon och då drog vi till stranden och solade och badade:) underbara minnen kan jag säga er. Jag hoppas Lenne och jag gör något äventyr sommar 2014!!

ps, de stavar Nåttarö lite konstigt på ön.

Av bananpink - 20 november 2013 18:24

Då är man här igen!

Vad har hänt i mitt liv nu på sista tiden? Jag har ett bra svar. Förra fredag hade jag ett möte med cheferna på min lärlingsplats. De sa att jag gärna får vara kvar till sommaren. Kunde knappt fatta det. Det är så underbart!

Om det har hänt något annat? Just nu är min hjärna halvdöd, så den funkar inte riktigt nu. Varför min hjärna är halvdöd är för jag är super trött.


Vi hörs sen

Av bananpink - 13 november 2013 19:19

Hejsan!

Hoppas att ni har haft en bra dag! Min har varit underbar. Det är inte alla som får hålla på med godsaker hela dagarna. Tycker det är roligt och det får mig att bli mera intresserad av mitt yrke.

Något som jag är lite avis på är alla som får sova längre på morgonen. Jag går liksom upp vid 4.15 varje morgon. Det är bara att gilla läget.

Jag kom på en sak just nu. Eftersom jag inte har några planer i helgen, så så tänkte jag baka något. Får tänka ut något smarrigt!

Nu ska jag fika med familjen och sen blir det sängen för min del.

Kramar

Av bananpink - 10 november 2013 11:14

Hej


Det var ett tag sen jag sist var här inne. Det har hänt mycket på sista tiden. Både bra och dåliga saker. Jag har äntligen

bestämmt mig. Vad det är säger jag inte än. Måste berätta det för några först.  


Jag har haft väldigt kul på min lärling plats, men det börjar närma sitt slut nu. Otroligt tråkigt tycker jag. Min magkänsla säger att jag inte fär vara kvar där längr Om jag inte får det, så jag har bestämmt en sak. Det är lite hemligt nu i början bara. Jag kommer kanske få reda på beslutet redan den här veckan. Jag får väldigt mycket beröm hels tiden och så vet jag att cheferna tycker om. Det skulle vara jättekul om jag kunde vara kvar där. Det är min dröm


Så ni kan räkna med att jag kommer börja blogga här igen.









Ovido - Quiz & Flashcards