Alla inlägg under februari 2014

Av bananpink - 25 februari 2014 19:21

Det känns helt fel att säga god natt nu, men jag är illa tvungen att sova nu. Ska upp 4.10 imorrn.. Jag slutar lite tidigare och då kan man träna efter jobbet. Ett väldigt stort plus där.

Måste göra en sak först. Sen blir det sängen för lilla mig. Kommer vara utvilad imorrn ordentlig.

Av bananpink - 23 februari 2014 20:58

Heej!

Lilla jag är här nu. Jag funderat över lite saker de här veckor som jag inre har bloggat. Jag behöver nog blogga kom jag fram?

Som sagt kan jag inte lova för mycket. Sen har jag ett jobb som jag måste tänka på.

Jag börjar må bra igen. Har varit stressad på sista tiden. Jag har inte kunnat slappa av. Nu börjar jag kunna slappa av. För min del är det jätteskönt!

Nu ska jag ha en lugn kväll och bara mysa. Sov gott. Ses snart igen

Ovido - Quiz & Flashcards