Alla inlägg under mars 2012

Av bananpink - 29 mars 2012 19:03

blääääääääääää

Av bananpink - 25 mars 2012 19:01

Hejsan!


Det var ju ett tag sen jag bloggade:(

Men jag glömmer varje gång att jag ska blogga.

Måste ändra det!!



Till en annna sak nu. Jag fick ett samtal av min pappa och hans sambo idag. Jag trodde inte det samtalet skulle komma. Först så pratade vi om skolan och lite andra saker, men sen börjar de berätta om att VÅRAT  hus har blivit sålt.

Jag kunde knappt fatta det, men på ett sätt så är det bra. men på det andra sättet så är det dåligt. Det kommer inte bli någon mera sommar i strängnäs för mig:( Det suger som fan. Ursäkta för språket där.

Nu måste jag bara tänkta att det det är bra för oss.

Det kommer bli jobbigt...

Innan sommaren så kommer vi nog inte bo kvar i huset i strängnäs. Jag har inte jätte lust att bo i ett litet hus på sommaren. Pappa och hans sambo har ett till hus som är litet och huset har ett konstigt namn tycker jag. Vem liksom döper ett hur till kråkvillan?


Nu orkar jag inte prata om det mera. Måste tänka på andra saker just nu, så  jag tänkte berätta om min helg för er:) Det låter väl bra?


På fredag så hade jag praktik:) Har aldrig haft så kul någon gång som i fredas:) Fick även vara modell. Vi skulle ta foton till hemsidan, så jag fick ställa upp som handmodel. Det är inte varje gång dag som man får vara handmodel. Jag slutade runt ett tiden. Gick hem och städade och sen åkte med mamma och emil till centrum.


Lördag pratade jag ut med jossan och vi blev sams igen:) Det blev bra tycker jag. Sen åkte vi hem till henne och hämtade lite saker som hon hade glömt. Sen åkte vi in till stan:) Där åt vi på donken. Det blev en lång lunch med glass till efterrätt.

Gick runt lite och tittade i affärer, men jag köpte inget.


Söndag idag då. Har varit hemma och gjort klart en teckning till skolan imorrn som måste vara klart till imorrn. Sen har jag gått en lång promena helt själv:) Det var skönt och jag behövde det:)


Kommer inte ligga upp några bilder idag:(

Det får bli en annan dag:)

Nu måste jag gå. Ha det bra!!


Pöss


Av bananpink - 3 mars 2012 18:52

Jag är trött på alla som tror de vet hur det känns att bli utbytt mot en kille. Jag har blivit det.. När jag insåg det så var det försent för mig att backa. Hur FAN kunde jag tillåta det mot mig själv.

Jag är väldigt sårad över det. Jag vill inte bli utbytt mot en kille.

Jag kan säga er att den här killen inte vet så mycket om min kompis som jag vet om hennne, men det är alltid jag som får ta skiten från henne. Jag tycker inte det är rättvis. Vem har sagt till henne att hon får göra det??

kan någon vara snäll och säga det?!!

När jag tänker på det här, så fattar jag inte hur jag kan stå ut. Det ända som jag tänker på att allt snart ska bli bra igen, men tänk om det inte blir bra? Vad fan gör jag då?


Jag hatar att bli ensam kvar.. Det värsta är nog att hon inte bryr sig om mig längre. Jag är trött på att stå vid hennes sida varje gång det händer något. Det är inte något som vet att hon spelar dubbelt spel.

Jag är beredd att släppa taget om min kompis nu. Jag är trött och sårad som fan av henne. Jag vill inte bli behandlad som hon gör mot mig, men hon kan inte se det. Det är alltid jag som får kliva undan när hon ska umgås med sin kille. Det är jag som får lida mest av allt som hon gör mot mig.

Jag vill att allt blir vanligt. Kommer det bli det??  Nja eller riktigt sagt neej!

Det kommer bli så att hon kommer säga upp kontakten med mig. Jag bara vet det.  Ingen kan göra så att det kommer bli som förut... jag vill ha ett avslut på det här nu. Det är inte bra för mig hur hon leker med mig. Kan ingen ge mig ett svar på varför allt gick åt skogen. Allt som vi har gått igenom kommer gå i kras om det inte blir bättre. Varför är det alltid jag som råkar ut för det är?

Sen så får jag skiten av alla att jag var den stora skiten i dramat.

Om jag ska vara älig nu, så är det inte jag som är boven i dramat. Det är HON!!!

Ska jag säga en annan sak, så kommer jag aldrig tycka om honom för han är så jävligt omogen och för han håller i sina pengar.

Ibland så måste man se verkligheten också.

Det går tyvärr inte att leva i en dröm som du min kompis lever i. Drömmen har även en baksida som inte alltid är så trevlig som man kan tro. Jag har alltid varit rädd att förlora dig.



Jag glömmer aldrig när vi kunde skratta åt saker som ingen annan fattade. Sen glömmer jag aldrig när vi byggde kojan hemma hos min pappa. jag vet att vi var så stolta över det. Vi hade det aldrig tråkigt när vi var med varandra.

Jag vet att  jag inte alltid har tyckt om dina killar, men den här killen är en riktigt skitstövel kan jag säga dig.

Är helt tom på ord nu.

Det var allt som jag ville säga om min kompis...







Av bananpink - 3 mars 2012 18:41

Hello!


Idag är det lördag:) Det är skönt att det är helg nu.

Jag glömde bort att blogga idag under dagen, så jag tänkte blogga lite nu:)

Det var bra att det var fint väder ute.

Vad jag har gjort idag? jo, jag har varit inne i strängnäs och fikat och ätit pizza.

Man måste få äta lite fett mat ibland, men jag känner att min vecka under sportlovet inte har

varit det minsta nyttig:(

Det är inte bra. Så jag ska ta det lungt med fett mat nu ett tag, men det kommer nog inte gå.








Jag vet inte om ni hörde om det som har hänt i globen, men jag tyckte det var läskigt. Tycker synd om de som ramlade ner i hållet. Jag hade fått panik om jag hade varit där. Jag hade nästan gått på den konserten, men jag gjorde inte det.

Hoppas att alla som var där inte skadade sig allvarligt.

Jag hade två kompis som var där, men ingen av de var där när det scenen ramlade ner.




Pöss


Av bananpink - 2 mars 2012 23:53

Jag glömde min kamera och mobil hemma,så kah kunde inte ta kort på valparna:(

Så jag tog en bild som jag hittade på google.




Jag har inte bloggat på hela dagen. Det är kanske dåligt?

Vad vet jag, men jag har gjort andra saker helt enkelt. man måste få göra det.

Jag är verkligen såld på en sak:)

Idag tog min pappa med mig hem till en kompis till pappa och hans sambo och

gissade vad hon hade hemma?

Det var små hundvalpar:) Jag var helt kär när jag såg de!

Ville så gärna ha en, men jag fick inte en hund valp:( Det sög verkligen...

Men jag fick gosa med hund valparna:)

Det var en hund valp som var helt kär i mig.

Det var små golden retriever.

Så söta var de:) om jag skulle få en hund nu, så skulle jag inte vilja ha en liten hund.

Jag vill heller ha en hund som är en valp och sen blir stor.



ses imorrn!

Nu ska jag sova:)

Pöss

Av bananpink - 2 mars 2012 10:25

Hello!

 

Det var ju ett tag sen jag bloggade.

Jag har inte haft någon lust. Jag vet att jag är dåligt på att blogga just nu.

men jag kan inte bättre mig heller tror jag.

Eftersom Jag inte kan blogga på min dator. Jag måste ha tryckt på

någon knapp som jag inte skulle ha tryckt på:(

Jag vet att det är mitt fel:(

 

 

 

Till en annan sak som är tråkigt.

Jag fick höra i bilen igår att vårat hus är till salu!

Det första jag tänkte på var neeeej.

Efter ett tag så tänkte jag att nu kan vi äntligen flytta in till stan.

Det finns mycket mera att göra inne inne i stan och det är mycket lättare att göra saker.

Så det är inte så dumt att flytta in till stockholm.

jag tycker det är väldigt tråkigt att flytta från strängnäs:(

Strängnäs är en sån fin stad på sommaren.

 

 

Nu måste jag dra.

Pöss

Ovido - Quiz & Flashcards