Direktlänk till inlägg 3 mars 2012

....

Av bananpink - 3 mars 2012 18:52

Jag är trött på alla som tror de vet hur det känns att bli utbytt mot en kille. Jag har blivit det.. När jag insåg det så var det försent för mig att backa. Hur FAN kunde jag tillåta det mot mig själv.

Jag är väldigt sårad över det. Jag vill inte bli utbytt mot en kille.

Jag kan säga er att den här killen inte vet så mycket om min kompis som jag vet om hennne, men det är alltid jag som får ta skiten från henne. Jag tycker inte det är rättvis. Vem har sagt till henne att hon får göra det??

kan någon vara snäll och säga det?!!

När jag tänker på det här, så fattar jag inte hur jag kan stå ut. Det ända som jag tänker på att allt snart ska bli bra igen, men tänk om det inte blir bra? Vad fan gör jag då?


Jag hatar att bli ensam kvar.. Det värsta är nog att hon inte bryr sig om mig längre. Jag är trött på att stå vid hennes sida varje gång det händer något. Det är inte något som vet att hon spelar dubbelt spel.

Jag är beredd att släppa taget om min kompis nu. Jag är trött och sårad som fan av henne. Jag vill inte bli behandlad som hon gör mot mig, men hon kan inte se det. Det är alltid jag som får kliva undan när hon ska umgås med sin kille. Det är jag som får lida mest av allt som hon gör mot mig.

Jag vill att allt blir vanligt. Kommer det bli det??  Nja eller riktigt sagt neej!

Det kommer bli så att hon kommer säga upp kontakten med mig. Jag bara vet det.  Ingen kan göra så att det kommer bli som förut... jag vill ha ett avslut på det här nu. Det är inte bra för mig hur hon leker med mig. Kan ingen ge mig ett svar på varför allt gick åt skogen. Allt som vi har gått igenom kommer gå i kras om det inte blir bättre. Varför är det alltid jag som råkar ut för det är?

Sen så får jag skiten av alla att jag var den stora skiten i dramat.

Om jag ska vara älig nu, så är det inte jag som är boven i dramat. Det är HON!!!

Ska jag säga en annan sak, så kommer jag aldrig tycka om honom för han är så jävligt omogen och för han håller i sina pengar.

Ibland så måste man se verkligheten också.

Det går tyvärr inte att leva i en dröm som du min kompis lever i. Drömmen har även en baksida som inte alltid är så trevlig som man kan tro. Jag har alltid varit rädd att förlora dig.



Jag glömmer aldrig när vi kunde skratta åt saker som ingen annan fattade. Sen glömmer jag aldrig när vi byggde kojan hemma hos min pappa. jag vet att vi var så stolta över det. Vi hade det aldrig tråkigt när vi var med varandra.

Jag vet att  jag inte alltid har tyckt om dina killar, men den här killen är en riktigt skitstövel kan jag säga dig.

Är helt tom på ord nu.

Det var allt som jag ville säga om min kompis...







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bananpink - 21 september 2014 16:38

Hej bloggen!!   Det var ju sjukt länge sen jag bloggade. Det har som vanligt hänt lite saker. jag har varit tvungen att välja bort bloggen framför andra saker. Det går bara inte alltdi att leva igenom bloggen som många gör. Det finns också ett li...

Av bananpink - 30 mars 2014 19:40


Den här dagen har minst sagt varit annorlunda. Jag vet inte ens gå in på allt kanske. Jag var och träffade pappa. Det var ungerfär som jag hade förväntat mig. Jag är besviken på många saker som min pappa har gjort, men jag får väl bort se de lite...

Av bananpink - 30 mars 2014 12:01


Jag känner att vad som helst kan hända nu. Har bara sminkat mig än, så jag antar att jag måste sätta på mig kläder nu. Buuu! Jag skriver mera om min dag lite senare. Bjuder på min bild på mig nu. ...

Av bananpink - 27 mars 2014 19:26


Min förkylning som jag har haft i en vecka nu, har inte försvunnit. Sjukt jobbigt. Som tur var har jag inte feber. Så jag har inte pallat blogga något som jag har tänkt. I helgen kommer det hända lite saker. Först blir det dop och sen ska jag ...

Av bananpink - 15 mars 2014 18:19


Hej! Denna dag har som sagt varit lugn. Det har varit så skönt tycker jag. Jag vet två som tyckte det var kul att jag kom på besök. Åkte som sagt hem till mormor och morfar. Det gjorde mun dag. Jag och mormor pratade om lite saker som har hänt på ...

Ovido - Quiz & Flashcards