Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

Söndag idag:)

Av bananpink - 25 mars 2012 19:01

Hejsan!


Det var ju ett tag sen jag bloggade:(

Men jag glömmer varje gång att jag ska blogga.

Måste ändra det!!



Till en annna sak nu. Jag fick ett samtal av min pappa och hans sambo idag. Jag trodde inte det samtalet skulle komma. Först så pratade vi om skolan och lite andra saker, men sen börjar de berätta om att VÅRAT  hus har blivit sålt.

Jag kunde knappt fatta det, men på ett sätt så är det bra. men på det andra sättet så är det dåligt. Det kommer inte bli någon mera sommar i strängnäs för mig:( Det suger som fan. Ursäkta för språket där.

Nu måste jag bara tänkta att det det är bra för oss.

Det kommer bli jobbigt...

Innan sommaren så kommer vi nog inte bo kvar i huset i strängnäs. Jag har inte jätte lust att bo i ett litet hus på sommaren. Pappa och hans sambo har ett till hus som är litet och huset har ett konstigt namn tycker jag. Vem liksom döper ett hur till kråkvillan?


Nu orkar jag inte prata om det mera. Måste tänka på andra saker just nu, så  jag tänkte berätta om min helg för er:) Det låter väl bra?


På fredag så hade jag praktik:) Har aldrig haft så kul någon gång som i fredas:) Fick även vara modell. Vi skulle ta foton till hemsidan, så jag fick ställa upp som handmodel. Det är inte varje gång dag som man får vara handmodel. Jag slutade runt ett tiden. Gick hem och städade och sen åkte med mamma och emil till centrum.


Lördag pratade jag ut med jossan och vi blev sams igen:) Det blev bra tycker jag. Sen åkte vi hem till henne och hämtade lite saker som hon hade glömt. Sen åkte vi in till stan:) Där åt vi på donken. Det blev en lång lunch med glass till efterrätt.

Gick runt lite och tittade i affärer, men jag köpte inget.


Söndag idag då. Har varit hemma och gjort klart en teckning till skolan imorrn som måste vara klart till imorrn. Sen har jag gått en lång promena helt själv:) Det var skönt och jag behövde det:)


Kommer inte ligga upp några bilder idag:(

Det får bli en annan dag:)

Nu måste jag gå. Ha det bra!!


Pöss


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bananpink - 21 september 2014 16:38

Hej bloggen!!   Det var ju sjukt länge sen jag bloggade. Det har som vanligt hänt lite saker. jag har varit tvungen att välja bort bloggen framför andra saker. Det går bara inte alltdi att leva igenom bloggen som många gör. Det finns också ett li...

Av bananpink - 30 mars 2014 19:40


Den här dagen har minst sagt varit annorlunda. Jag vet inte ens gå in på allt kanske. Jag var och träffade pappa. Det var ungerfär som jag hade förväntat mig. Jag är besviken på många saker som min pappa har gjort, men jag får väl bort se de lite...

Av bananpink - 30 mars 2014 12:01


Jag känner att vad som helst kan hända nu. Har bara sminkat mig än, så jag antar att jag måste sätta på mig kläder nu. Buuu! Jag skriver mera om min dag lite senare. Bjuder på min bild på mig nu. ...

Av bananpink - 27 mars 2014 19:26


Min förkylning som jag har haft i en vecka nu, har inte försvunnit. Sjukt jobbigt. Som tur var har jag inte feber. Så jag har inte pallat blogga något som jag har tänkt. I helgen kommer det hända lite saker. Först blir det dop och sen ska jag ...

Av bananpink - 15 mars 2014 18:19


Hej! Denna dag har som sagt varit lugn. Det har varit så skönt tycker jag. Jag vet två som tyckte det var kul att jag kom på besök. Åkte som sagt hem till mormor och morfar. Det gjorde mun dag. Jag och mormor pratade om lite saker som har hänt på ...

Ovido - Quiz & Flashcards