Alla inlägg den 12 mars 2013

Av bananpink - 12 mars 2013 21:30


När jag tänker på sommar, så är det ända som kommer upp i mitt huvud smultron. Jag är galen på smultron verkligen. Kan vara ute i två timmar och komma tillbaka med en hink full. När pappa och Sofia bodde i Strängnäs hade de verkligen massor med smutron runt tomten och lite överalllt, men nu bor pappa och Sofia på Dalarö, så det blir inga smutron för min del längre. Blää..



Något som jag vet alla tycker om är jordgubbar. Jag är inte något fans av jordgubbar. Tycker inte om smaken på de. När någon som jag känner bjuder mig på jordgubbar kan jag max ta två jordgubbar. Sen vill jag inte ha  något mera. Jag kan inte riktigt förklara varför jag inte tycker om jordgubbar.



Av bananpink - 12 mars 2013 19:39

Just nu har jag träningsvärk i mina armar. Lite jobbigt var det när jag skulle träna idag, men jag bet ihop. Om en månad eller något åt det hållet kommer man nog se en liten skillnad av resultatet efter träningen. Jag känner mig nöjd efter jag har tränat. Blir mera taggad till imorrn. Snart blir det att springa ute. Det känns dock lite jobbigt.


Något som jag inte är förtjust i är backar. Helt ärligt så orkar jag inte springa upp för några backar. De får inte vara branta då. Det finns ett ställe som jag tycker om att springa på. Det är vid källbrink idrottsplats. Källbrink har en slinga som man kan springa eller gå. Jag springer då. Får vänta lite innan jag börjar springa där igen. Nackdelen med källbrink är att det ligger 20-30 minuter från mig. Jag får väl cykla dit eller något sånt.



Ovido - Quiz & Flashcards