Alla inlägg den 9 mars 2013

Av bananpink - 9 mars 2013 20:00

Fick för ett tag sen reda på att lenne ska komma hem snart. Jippi! Har verkligen längtat efter henne. Det är som sagt inte varje dag som man kan träffa henne. Hon bor nu i Jönköping. Lite tråkigt tycker jag då, så det blir extra kul att träffa henne. Jag tror hon skulle komma hem till påsken. Inte dåligt. Jag har lite saker att prata med henne om också när hon kommer hem.


En måste vi planera lite inför sommar såklart. I 7 dagar ska vi vara ute i skärgdården tillsammans. Det kommer nog bli roligt. Jag tror vi måste planera lite eftersom hon kommer inte komma hem någon mera innan sommaren.




Av bananpink - 9 mars 2013 17:53

Min dag har varit en helt vanlig dag typ. Det var fint väder ute, så jag pappa och Sofia gick ut, men det var svin kallt ute. Helt enkelt gick vi en sväng förbi mataffären och hem sen. Ngen av oss var sugen på att gå ut mera sen. Jag gjorde något jätte dåligt nu. Jag somnade. Kommer inte kunna sova något ikväll ju. Bläää!

Imorrn har jag bestämmt att baka cupcake. Längtar.




Något sånt här blir det imorgonen.




Ovido - Quiz & Flashcards