Alla inlägg den 11 mars 2013

Av bananpink - 11 mars 2013 19:45


Det skulle inte vara helt fel om man hade massor med färkt frukt hemma nu. Gud vad gott det skulle vara. I sommar och även nu får jag äta mycket frukt. Har varit lite dåligt med det.



Av bananpink - 11 mars 2013 19:38

Min dag har varit lång och mycket kaffe för min del. Imorrn blir det att åka ut med lastbilen från jobbet. Det känns kul att sitta i en lastbil i 7 timmar och en halv timme. Vi har en halv timme då vi äter lunch. Så jag får sova extra mycket i natt, så jag orkar med imorrn.

Efter jobbet idag var jag tvungen att jobba lite till med en uppsats som jag skriver. Snart är den klar. vad skönt!

Till mat blev det sallad. Känner mig nyttig. När jag hade ätit upp maten blev det att gå till grannen och fråga om de ville ha lite fika bröd som jag hade tagit med hem, men han tyckte jag skulle ha något och då blev det en godis påse. Det var snällt av de. Då är godis till helgen räddat för min lillebror

Jag kände att lite träningen för min del skulle passa bra nu. har tränat nu.



Ovido - Quiz & Flashcards