Alla inlägg den 14 mars 2013

Av bananpink - 14 mars 2013 20:30



Jag har blivit jättesugen på att baka cupcakes. Det är inte jättebra eftersom jag har börjat träna nu, men jag kör med att jag får äta vad jag vill. För min del är det inte bra om jag bantar. Det kommer bli smarriga cupcakes. Egentligen borde jag ha tröttnat på cupcakes för vi bakar det ungerfär varje dag på min praktik, men jag därimot äter inte cupcakes varje dag. Skulle få ont imagen då.


Nu ska jag lägga upp bilder på det. Jag suger på allt som har med dator att göra, men jag ska fixa det här. Det har jag bestämt!


Av bananpink - 14 mars 2013 18:27

Vilken stressig dag det har varit idag. Idag har jag också fått mitt schema inför sommaren. Gud vilken bra schema. Ska vara ledig en vecka under sommaren. Sen blir det jobba fram till sista augusti. Efter det får jag se om jag kommer jobba där eller inte. Jag vet inte än.

Nästa vecka är det skola för min del. Lite tråkigt tycker jag då, men i bara fyra dagar är det skola. Sen är jag ledig på fredag.



Jag ser fram i mot imorrn. Det finns en kille på min praktik som heter Janne och han tycker nämligen om att göra tårtor, så vi har samma intresse där, men han kom på en jättebra ide idag. Han hans dotter ska nämligen gifta sig om jag inte hade fel nu. Så han tänkte göra en bröllopstårta. Jag ska få vara med att göra den!!! Sen ska en ny tårta få vara med i vårat sortiement, så den ska vi baka ockskå. Det kommer bli tårtkalas .




Ovido - Quiz & Flashcards