Alla inlägg den 8 mars 2013

Av bananpink - 8 mars 2013 21:15

Det är ju mycket pengar som man måste ha för att flytta hemifrån. Det kanske skrämmer mig lite. Sen all mat som man köper och andra saker. Jag kommer inte klara det känns det eller så är man smart och spara lite pengar nu. Jag har lagt undamn en hel del pengar redan, men det kommer inte räcka vet jag. Jag får nästan magsår av att tänka på flytt hemifrån. Sen vill de nog hemma hos mig att jag flyttar snart. Inom en framtid kommer ajg flytta hemifrån och betala mina räkningar.



Sen får man väl inte handla saker som är dyra heller. Det kommer bli intressant när det är min tur. Jag ser fram imot att flytta hemifrån, men när man väl står där kommer man nog ångra sig lite.


Av bananpink - 8 mars 2013 18:46

Nu är jag äntligen här efer en lång arbetsdag. Just nu bifinner jag mig på Dalarö. Kommer vara här till söndag. Sen ska jag hem till lilla huddinge igen. Jag kommer bara vara hemma idag eftersom jag fortfarande har ont i halsen. Det blir nog att ringa vårdcentralen på söndag. Jag skriver mera imorrn. Ska vila nu lite tänkte jag.




En sommar bild på Dalarö




Ovido - Quiz & Flashcards