Alla inlägg under mars 2013

Av bananpink - 22 mars 2013 19:45

Om jag bodde så här skulle jag njuta varje dag. Skulle må så bra. Ett litet hus på ett berg där man ser ut över en flod och hur solen går ner bakom några berg där borta. Det låter så mysigt. Det skulle vara lungt där.




Av bananpink - 22 mars 2013 16:47

Det är nog vår kom g nu hoppas jag. Jag själv tyckte det var skönt väder ut när jag gick och mötte jossan vid ica idag. jag och jossan var väldigt nära på att göra en sak, men som tur var gjorde vi inte det. Jossan var lite sugen på kebab, men jag sa att vi inte borde äta det. man måste ju vara lite nyttigt. Sen hade jag också ätit matlåda innan jag gick och mötte henne.

Hela den här dagen har vi jobbat med vårat projekt. Det är nästan klart. Gud vad skönt. Jag har varit lite stressigt över allt det här, men nu känns det underbart att ha nästan allt klart.





Så här var jag för några veckor sen när det gällde jossans och mitt projekarbete.



Av bananpink - 21 mars 2013 20:00

Jag såg nu att jag inte har bloggat något under den här veckan. Jag har glömt bort och så har jag haft lite saker att göra. Har haft skola hela den här veckan tills nu då. Det är lite mera saker att göra nu. Det är skönt att det är fredag imorrn. Då är man äntligen ledig! Fast jag kommer inte vara ledig imorrn. Det blir projektarbete för min del.

Imorrn blir det som vanligt med bloggande för min del. Just nu kommer det bli färra inlägg när jag har skola, men skola är snart slut för min del. Jag längtar dit!



Jag har även hunnit med att träna idag. Skönt att träna. Jag orkar mera nu när jag tränar. Det är inte dåligt tycker jag, så det är bara att fortsätta med tränningen för min del.







Av bananpink - 16 mars 2013 20:45


Jag har bestämmt mig nu. Min konstiga hårfärg som jag har nu ska bort. Kan inte se ut så här längre. Tycker inte det är fint, men jag tror det blir ljusbrunt hårfärg.


Av bananpink - 16 mars 2013 18:52

Nu har mna äntligen kommit hem efter hocky cupen. Min lillebrors lag skulle vara med. Cupen var i Trångsund. Jag tror jag har varit i deras ishall när jag var liten med en kompis som hade en storebror som spelade ishocky, men jag är inte helt säkert där.

Jag skulle ha bakat muffin idag, men cupen höll på länge, så jag tar det imorrn iställe innan jag ska mötta upp jossan för en fika. Vi har lite saker som vi måste lösa.




Av bananpink - 15 mars 2013 20:00

Jag ett problem med min dator. Har ingen anning varför min dator blir så varm hela tiden. Varför ska allt hända mig för hela tiden. Måste på något sätt lösa det här på något sätt, men jag har inte haft min dator så länge. Max i två år ungerfär.




Av bananpink - 15 mars 2013 17:26



Idag tycker jag verkligen att våren är här nu. Himlen är blå och all snö håller på försvinna. Det är underbart tycker jag! Jag själv blir så deppig när jag ser all snö ute nu. Vill liksom att våren ska komma nu och sen kan sommaren komma också. Vill kunna ha tunnare jacka och andra skor. Jag hoppas våren stannar här nu!

Av bananpink - 14 mars 2013 20:30



Jag har blivit jättesugen på att baka cupcakes. Det är inte jättebra eftersom jag har börjat träna nu, men jag kör med att jag får äta vad jag vill. För min del är det inte bra om jag bantar. Det kommer bli smarriga cupcakes. Egentligen borde jag ha tröttnat på cupcakes för vi bakar det ungerfär varje dag på min praktik, men jag därimot äter inte cupcakes varje dag. Skulle få ont imagen då.


Nu ska jag lägga upp bilder på det. Jag suger på allt som har med dator att göra, men jag ska fixa det här. Det har jag bestämt!


Ovido - Quiz & Flashcards