Alla inlägg den 8 januari 2012

Av bananpink - 8 januari 2012 13:49

I julklapp av min pappa och hans sambo, så fick jag en kamera:)

Jag trodde inte jag skulle få en kamera.

 Blev lite förvånnad när jag fick en nu.

Men jag ville faktiskt ha en kamera också:)

Det är samma model på bilden, men min är röd:)

Nu kan jag änvända den när jag åker till thailand!

jippi!



pöss

Av bananpink - 8 januari 2012 12:28

Hejsan:)

 

Jag hoppas att ni har sovit gott nu:)

Kom hem vid 11 nu på morgon.

Det slutade med igår att jag sov hemma hos min kompis:)

Det var väldigt myisgt att träffa henne igår. Tittade på film och pratade liet om saker.

Idag så åker jag hem till mamma:)

Om jag ska vara älig nu, så saknar jag min mamma och hennes familj.

 

 

Jag skriver mera sen tror jag:)

Pöss

 

Ovido - Quiz & Flashcards