Alla inlägg den 30 mars 2014

Av bananpink - 30 mars 2014 19:40

Den här dagen har minst sagt varit annorlunda. Jag vet inte ens gå in på allt kanske. Jag var och träffade pappa. Det var ungerfär som jag hade förväntat mig.

Jag är besviken på många saker som min pappa har gjort, men jag får väl bort se de lite just nu. Jag tror inte han fattar bad han har gjort mot mig eller mina syskon. Det har helt enkelt trist att man har en pappa som min pappa. Jag kommer aldrig få en pappa som bryr sig eller finns där. Min pappa lever sitt liv och vill inte ha oss där. Jag har fattat det nu.

För att må lite bättre bjöd jag hela min familj på indiskt. Mums! Sen har jag läst lite Veckorevyn. Ska fortsätta att läsa den nu.

Av bananpink - 30 mars 2014 12:01

Jag känner att vad som helst kan hända nu. Har bara sminkat mig än, så jag antar att jag måste sätta på mig kläder nu. Buuu!

Jag skriver mera om min dag lite senare.

Bjuder på min bild på mig nu.

Ovido - Quiz & Flashcards