Alla inlägg den 21 september 2014

Av bananpink - 21 september 2014 16:38

Hej bloggen!!


Det var ju sjukt länge sen jag bloggade. Det har som vanligt hänt lite saker. jag har varit tvungen att välja bort bloggen framför andra saker. Det går bara inte alltdi att leva igenom bloggen som många gör. Det finns också ett liv utanför också. Jag har ett liv utan för. Måste också ta hand om det. jag kan säga att det är tufft att gå upp vid 4 på morgonen och komma hem runt 16. man blir trött och orkar inte göra något. Det är ett stort problem för min del.



Nu ska jag försöka hitta en balans mellan allt som jag sak göra. Det kommer nog bli svårt, men jag ska försöka hinna med allt. Det känns som jag har massor med saker att göra, men sanningen är att ajg inte har det. Är lat som tusan har jag märkt. Måste börja träna igen. Det funkade jättebra för min del i våras.




Hej så länge

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards