Alla inlägg under januari 2012

Av bananpink - 7 januari 2012 13:41

Heeej!

 

 

Gud vad kallt det är ute nu:( inget kul..

Men min dag började iallafall bra tycker jag:)

Fick reda på att jag ska få min födellsedags present och julklapp av min pappa idag:)

Jippi! Så nu är jag glad igen.

Jag undrar dock vad det kan vara. Jag hoppas att det är en tv:)

Fast man kan aldrig veta det.


En tråkig sak är att min pappa och hans sambo ska flytta från strängnäs in till stockholm:(

Jag tycker verkligen om strängnäs på alla sätt:)

Det är en så fin stad:)

Jag kunde knappt fatta det när de sa det.

Nästa helg så blir det att titta på en ny lägenhet:( Det suger!

Blääää!!!

En sak som är bra med att vi flyttar att jag kan komma till de oftare:)

Jag kan inte beskriva med ord hur det känns att flytta in till stockholm.

Det går inte...





pöss

Av bananpink - 6 januari 2012 22:19


Nu tänkte lilla jag sova:)

Har saker att göra imorrn.


Sov gott!



Pöss



...

Av bananpink - 6 januari 2012 20:49

En sak som jag är stolt över att jag har klarat halva 2 utan att skolka.

Ni som kanske inte vet det så var jag borta från skolan i en månad tror jag det var.

Jag höll på bli kickad av skolan då. Mådde skit...

Men jag började att kämpa mig upp över ytan. Nu står jag här med bara ett ig:)

Jag trodde inte jag skulle klara mig. Jag har min mamma att tacka för att jag började att tro på mig igen:)

Jag har lärt mig att det blir bara jobbigt att fly undan sina problem.


Nu står jag här och känner att jag kan klara av skolan.

Jag vill inte hamna på botten igen. Det var inte kul kan jag säga er..

Om 18 månader ungerfär så tar jag studenten! Längtar verkligen dit nu:)

Kommer ihåg att jag sa att ajg inte ville ta studenten, men jag har ändrat mig på den punkten.

Min skola som jag går nu i passar mig verkligen. Att ha lite skola och mycket praktik

är det som jag behöver. Jag vet inte om jag skulle klara av att bara vara i skolan

och aldrig ha praktik.

Skulle nästan dö tror jag.

Jag är glad att jag går i skiolan nu. Man får typ inga jobb om man inte ha gått gymnasium.

Jag kan lova er att jag inte kommer bli något skol nörd som bara älskar skolan.

Det är inte jag, men jag kan tycka det är väldigt trevligt med skolan ibland:)



kan säga att jag aldrig har haft det lätt i skolan, men det blev helt enkel en ny start i skolan för

mig förra året. Jag vet nu hur jag ska tanka. Varje gång jag känner att jag inte kommer

klara av skolan, så brukar jag tänka på andra saker som jag tycker om.

Om det inte hjälper så brukar jag messa en vän som har hoppat av skolan och hon brukar hjälpa mig

att klara av det värsta med skolan.



Jag ger inte upp min dröm!

 

 

Pöss


Av bananpink - 6 januari 2012 15:51

Nu kom  jag på en sak!

 

Jag hoppas att någon ser det här nu.

Som ni säkert vet så ska jag åka till thailand.

Det jag undrar om någon i thailand sätter in blont löshår?

Jag vill inte göra det i sverige för det är så dyrt...

 

 

Det skulle vara jättesnäll om någon kunde hjälpa mig med det:)


Pöss


Av bananpink - 6 januari 2012 15:46

Jag funderar starkt på att förstora mina läppar:)

Det är så jäkla snyggt tycker jag med stora läppar.

vem vet snart så kanske jag har stora läppar:P



Pöss

Av bananpink - 6 januari 2012 13:20

Jag vet att jag inte har bloggat något, men jag kan inte blogga på min dator hemma oss hemma:(

Det suger verkligen! Jag har försökt med allt, men det går inte ändå.

Så jag kommer inte kunna blogga så mycket som möjligt längre.



Men en sak som är bra:) Är att jag har jobbat hela lovet! Känner mig duktigt.

Nu kommer jag ha pengar till sommaren då jag åker till thailand med familjen:)

Det kommer bli så kul och jag ser verkligen fram imot att åka dit nu. Trodde inte jag skulle åka tillbaka

till thailand.

Så jag har inte haft något jullov som mina kompisar har haft.



Jag skriver mera sen:)



Pöss


Ovido - Quiz & Flashcards