Alla inlägg den 5 juni 2012

Av bananpink - 5 juni 2012 18:17

Jag kom på nu att jag inte har bloggat nu på mera än en vecka. Det är ju inte bra. Jag kan inte förstå hur det kunde hända, men förra vecka hade jag som sagt skola och då kände jag att jag var tvungen att fokusera på skolan.

Nu när jag vet vad jag kommer få i betyg och så känns det skönt, men bloggen fick hamna längst bak i min lista över saker som är viktiga just nu. Jag vet att det inte är det bästa. Jag  har verkligen svårt att hitta tid över att blogga. Det är inte så lätt tycker jag.

En sak som kanske är tråkiga är att jag åker till Thailand om tre dagar!!

Det är ju inte så långt kvar. Åker på fredag:) Jag har inte packat något. har riktigt svårt att fatta att jag åker NU på fredag. Jag tror jag kommer fatta det på fredag när det är dagas:)

Jag kommer bara skriva lite vad som har hänt utanför bloggen nu.






Jag var som sagt i skolan i förra veckan. Det var då måndag och tisdag. Hann göra klart allt jag hade kvar. Sen fick jag reda på vad s jag hade fått i betyg i alla mina ämnen. Jag är mera än stolt över de. Det har varit ett jobbigt år. men jag har tagit mig igenom det. Har skärpt mig i skolan nu:) Fick reda på att jag hade höjt mina betygt så mina betyg var bättre nu än förra året:)

Det var kul tycker jag.


Sen Någon annan dag åkte jag och jossan och köpte lennes present. Lenne tog ju studenten den första juni:) Jag och jossan hade väldigt svårt att hitta en present , så jag sa att det nog var bäst att köpa ett presentkort någonstans. Det fick bli ett present kort.

Jag och jossan skulle hem till lenne:) Men det regnade ju så mycket. Det var inte så kul:( Jag var väldigt skraj över att möta lennes släkt kan jag säga er, men det gick bra. Det var även några grannar där. vi kom ungerför vid fyra oxh ålte hem vid halv sju på kvällen tror jag det var var:) Det var som sagt vädligt roligt där. Lenne blev glad för min och jossans present.


Det har inte hänt så mycket nu efter det.

Nu är en av våra grannar hemma hos oss. Det blir grillat mat idag:) Gud vad gott!!

Ni får ha en bra kväll nu:)

Skriver mera imorrn helt enkelt eftersom man är ledig då.

Pöss



Ovido - Quiz & Flashcards