Alla inlägg den 7 juni 2012

Av bananpink - 7 juni 2012 19:02

Heej!!


Nu har jag typ packat klart:) Det gick nog lättare än vad jag kunde föreställa det. Nu kan man bara andas ut. Imorrn åker jag bort i tre veckor. Jag behöver det så mycket:)

Det sämsta är nog att jag inte kommer kunna blogga något nu under tiden jag är borta, men när jag kommer hem så kan jag kanske blogga ännu mera än vad jag har gjort nu.



Jag glömmde skriva om igår tror jag:)

Igår var det ju nationaldagen. Om jag ska vara älig, så firade jag det inte ens. Det ändå var att vi i familjen åt tårta hos min stora syrra och henns kille:) Tårtan var väligt god. Sen blev det packning för min del också igår.

Idag har jag varit på min sista praktikt på mitt ställe, men när jag kommer hem så kommer jag jobba där lite:) Men det var extra tråkigt att man inte kommer vara där i tre veckor. Jag är van att jag alltid ska vara där, men nu kommer jag inte vara där på ett tag. Det hela känns lite konstigt för mig.




Det har varit min dag.

Skriver mera sen.

Jag är dock osäkert om jag kommer blogga imorrn.

Vet ej ännu...

Pöss

Ovido - Quiz & Flashcards