Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

om ett år

Av bananpink - 29 juni 2012 18:16

En tanke slog mig att jag bara har ett år kvar i gymnasium. Kan knappt fatta det. Det går så snabbt allt. det känns som tiden bara rinner iväg. Det finns tusen saker som jag vill göra, men hur ska jag hinna med allt?

Jag vet att det sista året i skolan nu kommer gå snabbt. På ett sätt vill jag inte sluta skolan för jag vet ju att jag har något att göra när jag är i skolan. Det som jag har börjat tänka på vad kommer hända med mig efter skolan?

Kan inte sluta tänka på det nu. Det känns som alla sa plugga vidare, men jag har inga planer på det. Jag vågar inte ta den chansen. jag vet inte längre. Det ända som jag vet är att jag vill bli kondtitor. Det kommer ajg aldrig ändra på. Fast det finns en tanke som har slagit mig att det är ett annat jobb som jag ska arbeta med, men jag är säkert på mitt val nu.sen vet jag att jag inte skulle orkar att gå i skolan. Det skulle ta musten från mig. Dt skulle inte vara mig.



Jag har på något konstigt sätt sätt fram imot att ta studenten, men jag vet inte längre om jag är sugen på det. Det känns bara som det kostar så mycket pengar. det är många som säger att man bara gör det en gång i livet. För mig har det inte varit så stort att ta studenten. jag skiter lite i det. Visst det kommer bli skoj och så, men jag har inte det där suget som alla andra har. jag vill ha det, men det är som det inte finns där. Jag vill aldrig.att det här sommarlovet ska ta slut!! Det är det sista sommarlovet för mig för alltid. Kommer nog sakna det lite.Det är så mycket i mitt huvud som snurrar runt. Brukar ligga vaken i sängen på kvällen och tänka på saker som jag inte hinner tänka på under dagen. Det skulle vara skönt att veta vad som kommer hända i sitt liv, men tyvärr kan man inte det. Jag vill bara att den här sommaren ska bli den bästa för min del:)


I år kommer det hända några saker som jag inte tycker om. Den första är att min syrra ska flytta till Norrköpning. Det ända som är bra att hon är kvar i Sverige. Sen är det ju nära att åka tåg det.:)Det kommer vara lite tomt utan henne här i Stockholm. Jag vet att jag inte träffar henne så myckets om jag borde gör, men det kommer saker i mellan när vi ska träffas, så det är därför det dröjer innan vi kan träffas. Jag glömmer aldrig när hon och sin kille flyttade till Frankrike i 8 månader. Det var halvt jobbigt för min del.

Den andra är att min kompis lenne sak flytta till en annan ort i Sverige. Blääää!! Jag vill inte det, men det är kanske det bästa sättet för henne att nå sin dröm som hon har. Jag vill inte stå ivägen för det. Det kommer verkligen bli tråkigt när hon tar flyttlaset och åka till sin nya ort. Tyvärr så kommer jag inte ihåg vart det var, men Linköpning eller Jönköpning. Vet inte vilken av de.

Tror nog hon kommer träffa massor med häliga männskor där, så hon kommer nog inte ha så tråkigt tror jag.








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bananpink - 21 september 2014 16:38

Hej bloggen!!   Det var ju sjukt länge sen jag bloggade. Det har som vanligt hänt lite saker. jag har varit tvungen att välja bort bloggen framför andra saker. Det går bara inte alltdi att leva igenom bloggen som många gör. Det finns också ett li...

Av bananpink - 30 mars 2014 19:40


Den här dagen har minst sagt varit annorlunda. Jag vet inte ens gå in på allt kanske. Jag var och träffade pappa. Det var ungerfär som jag hade förväntat mig. Jag är besviken på många saker som min pappa har gjort, men jag får väl bort se de lite...

Av bananpink - 30 mars 2014 12:01


Jag känner att vad som helst kan hända nu. Har bara sminkat mig än, så jag antar att jag måste sätta på mig kläder nu. Buuu! Jag skriver mera om min dag lite senare. Bjuder på min bild på mig nu. ...

Av bananpink - 27 mars 2014 19:26


Min förkylning som jag har haft i en vecka nu, har inte försvunnit. Sjukt jobbigt. Som tur var har jag inte feber. Så jag har inte pallat blogga något som jag har tänkt. I helgen kommer det hända lite saker. Först blir det dop och sen ska jag ...

Av bananpink - 15 mars 2014 18:19


Hej! Denna dag har som sagt varit lugn. Det har varit så skönt tycker jag. Jag vet två som tyckte det var kul att jag kom på besök. Åkte som sagt hem till mormor och morfar. Det gjorde mun dag. Jag och mormor pratade om lite saker som har hänt på ...

Ovido - Quiz & Flashcards