Alla inlägg den 11 juli 2012

Av bananpink - 11 juli 2012 10:00

Godorgon!!


Just nu är jag på min praktik plats och jobbar:) Så inlägget är tidsinställd.

Det finns en sak som jag stör mig på. Det är mig själv just nu eftersom jag glömmer helt enklet att blogga hela tiden, Fy mig själv nu.

Så jag kör med tidsinställda inlägg nu lite då och då:) Hoppas det inte gör något.


Det kanske blir så att jossan min vän kommer hit på middag ikväll, men jag vet faktiskt eftersom hon nog kommer vara med sin kille ikväll. Jag byr mig inte om honom längre. Det ända är att jag inte vill höra hans namn hela tiden som jag nu måste göra. Blääää till hans namn. Jag har insatt att jag komer inte orka mera med det som jossan gör mot mig. jag har faktiskt bättrat mig väldigt mycket åt de krav som jossan hade mot mig, men jossan gör inte ett skit åt de krav som jag sa till henne att hon skulle följa. Plus att mina krav till henne var inte att göra slut med sin kille! Det var typ att inte prata om hennes kille hela tiden. Sen var det att komma i tid när vi ska träffa eftersom jossan ibland kommer efter TVÅ TIMMAR.

Fan allt nu. jag orkar inte skriva om det nu....



Skriver senare under dagen:) Lovar det


Ovido - Quiz & Flashcards