Alla inlägg den 23 juli 2012

Av bananpink - 23 juli 2012 17:09


Jag har aldrig i mitt liv varit på O´learys förut. Men jag måste erkänna att det varr iktigt god mat där:)

Åt en ceasarsallad där. Den var jättegod. jag tycker inte om grönsaker och så, men jag kände att jag måste vara lite nyttig eftersom jag jobbar på ett bageri och jag äter som sagt bullar och andra saker där.

Så jag kommer gå dit mera nu.

Var där förra veckan:)




Av bananpink - 23 juli 2012 17:04

Jag har inte bloggat nu över en vecka:( Men det har faktiskt hänt en sak med min data..

Min data har råkat fått virus!! Bläääää!!

Så jag kan inte blogga som jag har gjort förut. Nu sitter jag vid en data som

vi har nere i källaren. Jag hoppas att min dator överlever det här viruset.



Så nu vet det. Jag kommer göra vissa inlägg tidsinställda

och så nu för datorn nere i källaren är ganska seg kan man säga..



pöss

Ovido - Quiz & Flashcards