Direktlänk till inlägg 15 juli 2012

regnar idag

Av bananpink - 15 juli 2012 19:00

Hello


Hoppas ni mår bra idag:) Mår väldigt bra idag.

Jag såg förut att mitt ena inlägg som skulle komma upp i fredag kom på i torsdag eftersom jag glömde ange tid. Fan asso, så jag ändrade det snabbt, men jag vet inte då om det kom upp i fredag och det såg nog konstigt ut att det stod fredag iställe för torsdag. Skit samma i det nu.

Måste bara berätta en sak nu. När min mamma och håkan kom hem idag, så hade jag glömt att stänga frysen. Tusan också!! Så det hade börjat smällt och så. Då var inte så glada över det. Nu måste vi frysa av fysen eller vad det nu heter, men jag har iallafall lärt mig en läxa:) Måste bara komma ihåg det.


I helg var jag som sagt hos mormor och morfar:) Det var kul att träffa de. jag och mormor bstämmde på fredas att vi skulle gå och se på bio på löradg, så det gjorde vi:) Det blev moonrise kingdom. kan bara säga att den var väldigt konstigt film från 60 talet. Jag vet inte vad jag ska säga mera om filmen. Den var helt ok att se på.

Sen köpte vi lite godis och åkte hem sen till morfar. Sen säg vi på viktoriadagen om den nu heter så på tv.

Gick och la mig sen. Idag är det ju söndag och jag har inte gjort så mycket hemma hos mormor och morfar. Det har regnat rätt så mycket.  Åkte hem vid tre tidn typ.

Nu sitter jag hemma och bloggar lite. Imorrn sak jag jobba igen:)  Det ska bli roligt tycker jag.


Ses imorrn.

Pöss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bananpink - 21 september 2014 16:38

Hej bloggen!!   Det var ju sjukt länge sen jag bloggade. Det har som vanligt hänt lite saker. jag har varit tvungen att välja bort bloggen framför andra saker. Det går bara inte alltdi att leva igenom bloggen som många gör. Det finns också ett li...

Av bananpink - 30 mars 2014 19:40


Den här dagen har minst sagt varit annorlunda. Jag vet inte ens gå in på allt kanske. Jag var och träffade pappa. Det var ungerfär som jag hade förväntat mig. Jag är besviken på många saker som min pappa har gjort, men jag får väl bort se de lite...

Av bananpink - 30 mars 2014 12:01


Jag känner att vad som helst kan hända nu. Har bara sminkat mig än, så jag antar att jag måste sätta på mig kläder nu. Buuu! Jag skriver mera om min dag lite senare. Bjuder på min bild på mig nu. ...

Av bananpink - 27 mars 2014 19:26


Min förkylning som jag har haft i en vecka nu, har inte försvunnit. Sjukt jobbigt. Som tur var har jag inte feber. Så jag har inte pallat blogga något som jag har tänkt. I helgen kommer det hända lite saker. Först blir det dop och sen ska jag ...

Av bananpink - 15 mars 2014 18:19


Hej! Denna dag har som sagt varit lugn. Det har varit så skönt tycker jag. Jag vet två som tyckte det var kul att jag kom på besök. Åkte som sagt hem till mormor och morfar. Det gjorde mun dag. Jag och mormor pratade om lite saker som har hänt på ...

Ovido - Quiz & Flashcards