Alla inlägg den 5 november 2012

Av bananpink - 5 november 2012 19:19

Jag fick reda på idag att min kompis lenne kommer hem nu till helgen. Jag har längtat som tusan att hon ska komma hem. Är överlyckig över det. Har som sagt saker att berätta för henne som har hänt. De händer för mycket saker när hon är borta. Jag och jossan tänkte åka till Jönköping, men det har inte blivit av. Sen vet jag också att det finns en kille som saknar henne lite. Jag och han pratade om lenne för bara några dagaar sen på msn. Jag vet inte om hon vet vem han är. Kan ge en ledtråd till henne att han ringde henne några gånegr en sommar och att han har en storebror.


Det känns så konstigt att hon bor så lång ifrån. Känns som hon bor i andra sidan jordklotet. Tiden har gått snabbt kan ajg tycka. Sist vi träffade var någon gång i sommar. Det är nästan tre månnader sen sist. Jag tror inte jag har fel nu. Jag vet att hon kommer hem till julafton då, men jag får väl dra med mig jossan till Jönköping. Jossan kommer nog behöva det lite.





Av bananpink - 5 november 2012 19:08

Har haft en super dag idag!! Fick reda på att jag inte hade någon skola idag. när jag hörde de blev jag glad. Det är aldrig fel att ha en extra dag som man är ledig på. Bestämde mig för att spänndera min dag i stan. Nu har jag handlat min första julklapp. Sen handlade jag andra saker till mig själv. Det är väldig sällan jag kan köpa saker bara till mig. Jag har hört att jag inte vill spänndera mina egna pengar på saker. Det har sin förklaring. Det var för några år sen som det hände lite saker. Kunde inte ta hand om mina pengar. Det hela slutar med att min mamma tog mitt kort. Fick inte tillbaka det på ett tag. Det var nog på tre månader eller något sånt. Jag vet bara att det var vid jul. Nu är jag väldigt noga med mina pengar. Kan tyvärr tycka det är lite jobbig, men jag har lärt mig att man inte ska spänndera pengar på onördiga saker.





Ovido - Quiz & Flashcards