Alla inlägg den 11 november 2012

Av bananpink - 11 november 2012 16:28

Hoppsan nu är lilla jag här igen. Jag såg nu att jag inte hade bloggat något igår. Hade helt glömt bort det. Sen gick det inte eller att blogga igår. Var i farsta med min mamma och syrran. Det var trevligt. När jag kom hem var det bara att göra i ordning sig för jag och familjen skulle hem till en släkning som fyllde år. Det var så länge sen jag träffade de i släkten, men nu när jag tänker efter vad det nog när jag fyllde år. Jag har som sagt lätt att glömma saker har jag märkt.



Idag är det farsdag. Det blir att fira det. God mat och dricka. Jag har inte heller gjort så mycket idag. Det har som sagt regnat som tusan ute. har varit inne och tagit det lungt.

Imorrn blir det att gå upp tidigt för min del. Lite jobbigt för min del för jag har sovit rätt så länge på morgonen nu under helgen. Man får ta sånt ibland.






Ovido - Quiz & Flashcards