Alla inlägg den 8 november 2012

Av bananpink - 8 november 2012 19:01

Heej


Jag har  inte haft någon internät på min dator, så jag har inte kunnat bloggat något under de här dagarna. Sen har jag haft skola den här veckan också. Hade nationella i svenska B idag. Skulle hålla tal. Jag tycker inte alls om att hålla tal. När jag skulle hålla talet, så tappade jag bort mig i början och sen glömde jag säga en sak. Jag blev som sagt nervös för de andra var det. Det var väldigt jobbigt tycker jag. Fick godkänt på talet. Det var ju bra.


Jag trodde jag var ledig imorrn, men det var jag inte. Ska till skolan vid 13 och prova student mössa. Det känns konstigt att åka till skolan och sen hem. Kunde ju ha haft det idag tycker jag.

Efter skolan blir det fika med lenne!!




 

Ovido - Quiz & Flashcards