Alla inlägg den 9 november 2012

Av bananpink - 9 november 2012 21:00

Någon av dessa skor skulle jag vilja ha på min student. De skulle vara pricket över i:et. När jag såg dessa dog jag lite inombods. Fast det kan vara skönt att ha ballerina när man åker flaket sen. Man kommer säkert bryta benet när man hoppar på flaket eller vad man nu gör för något.


Får se lite när jag ska åka in och köpa skor till studenten.



Av bananpink - 9 november 2012 19:14

Idag är det fredag! Nu har ännu en vecka gått. Snart  är denna höst slut. Det känns lite konstigt att snart är det vår termin och bara några månader kvar innan jag tar studenten. Helt sjuk ju. Jag var som sagt i skolan idag pga student mössan. Jag valde en helt enkelt student mössa, men man kunde tydligen ändra i efterhand, så jag tänkte göra det. Fick panik idag och visste inte vad jag skulle välja för något. Det var rätt så dyrt tycker jag också. Träffade en kille som jag hade gått i samma dagis i skolan idag. Jag kan ärligt erkänna att jag inte kände igen honom. Han jobbade med det företag som har hand om student mössor. Det var kul att träffa honom där.

Efter skolan åkte jag in till stan och mötte upp lenne för en fika. Vi gick runt en stund och sen valde vi ett ställe. Jag och lenne hade väldigt mycket att prata om. Det var jätte roligt att träffa henne. Hon bjöd mig på en fika. Det var min present från henne.

Vi var på fiket ett tag och sen åkte vi hem. Jag och lenne tittade inte på vilket tåg som kom, så jag såg av en slump att vi var på västerhanninge. Fick gå av tåget och ta tåget mot tumbe iställe.

Jag och lenne lovade att vi ska ses när hon kommer hem till jullovet och ge julklappar till varandra sen.

Nu är jag hemma och har ätit pizza! Det var väldigt gott tycker jag.






Ovido - Quiz & Flashcards