Alla inlägg den 14 april 2012

Av bananpink - 14 april 2012 17:46

En sak som är säkert nu är att jag kommer blogga mera nu efter min blogg har börjat fungerat igen.

Jag tror inte ni kan fatta hur glad jag är nu.

Har hållt på i flera månader att få bloggen fungerat, men jag blev sur,så jag gick loss och prövade alla knapp på min laptop och helt konstigt så funkar det idag.

Det är ju bra, men jag vill äligt veta vad som var felet.

 

 

Jag kommer blogga ofta nu, men jag måste bara säga att jag inte kommer blogga på måndag för då ska jag ut på en överlevnad grej med min klass,så ingen laptop får inte följa med:(

Kommer tillbaka på tisdag någon gång. När vet jag inte....

Sen när jag kommer tillbaka,så kommer jag blogga mycket mera än vad jag gjorde innan. Det är väl bra? Ska inte svika er nu. Ett inlägg om dagen ska jag iallafall försöka skriva:)

 

 

 

pöss

Av bananpink - 14 april 2012 17:34


Måste väl berätta det här nu. Pappas och hans sambo har ju ett hus i strängnäs:) Jag fick reda på att en familj har tittat på huset och den familjen beslutade att slå till mot huset.

Jag känner en lättnad faktiskt. Det kan man inte tro, men jag gör det. Jag kommer aldrig glömma strängnäs, men jag känner att det är dags för oss att flytta från strängnäs och köpa hus eller lägenhet i stockhom eller vart det nu blir. Jag kommer självklart sakna strängnäs något enorm, men det är som sagt bra att vi flyttar där ifrån.

Dock trodde jag att vi skulle bo kvar till sommar där,så jag fick ha en sista sommar i strängnäs, men så kommer det inte bli för mig. så trist asso tycker jag.

Flyttar 27 april från strängnäs, men eftersom pappa eller hans sambo har hittat något för oss att bo,så får vi bo i ett jättetrång hus som är som ett landställe. Bläääääää!!!

Nu ska jag inte skriva mera om det här.


Kram


Av bananpink - 14 april 2012 17:14

Heej


Jag kan inte lova er något om det går att blogga nu, men jag har tröttnat rejält på det. Fastdet har ju varit skönt att inte blogga något:)

Har haft en uppgift i skolan som var roligt. Det är rätt så ovanligt att jag tycker

om läxor, men den här gången var det roligt.

En grej som jag var sur över uppgiften var att jag skulle jobba med en kille som inte gör ett piss.

har nog aldrig varit så sur och arg på honom i hela mit liv. Det slutade med igår att jag bestämmde att nästa gång jag ser min lärarae ska jag säga till honom att jag gjorde hela hemsidan själv.

Det är faktiskt sant. Han jag skulle jobba med gjorde ju inget,så jag fick jobba två eller tre timmar varje dag för att sidan skulle bli bra. Blää till min klass kompis.



Det har som sagt snöat idag!! så jag hade ingen lust att gå ut. Vem vill gå ut när det snöar? inte jag.

Passade på att ha storstädning i mitt rum. Det känns skönt att ha städat mitt rum. Nu är det rent:) Det är något konstigt med mitt rum. Det blir alltid stökigt. Jag hade sönder sönder min låda i skrivbordet idag också.

Bläää säger jag till det

En sak som är bra. Jag har börjat träna,så jag springer två gånger i veckan:) Sen går jag promenader med min mamma också lite då och då. Det är jätte bra tycker jag.

Till saken nu. så nu när jag tränar bluir jag väldigt hungrig. Det hela har slutat med att jag väger iadg 44 kg!! Är så stolt över mig sjäv nu för annars har jag svårt att gå upp i vikt.

Vägde förut 42 kg för mig är det stor:)



Skriver kanske sen. jag hoppas nu att det står något text nu i min blogg.

Det har ju inte gjort det på 7 månader eller något sånt.

Pöss


Av bananpink - 14 april 2012 17:12

Det går aldrig...

Har tröttnat på det nu!

Ovido - Quiz & Flashcards