Alla inlägg den 24 april 2012

Av bananpink - 24 april 2012 19:30

Jag längtar efter att få ta det första doppet:) men jag är lite sugen på att göra det nu i helgen. Får väl skylla mig själv om jag blir sjuk efter doppet, men jag kommer inte bli sjuk:)

Eller så blir det så att jag tar mitt bad senare, men jag måste ta mitt första bad innan jag åker till Thailand:) Så jag väntar på att det ska bli lite varmare än vad det är nu. Jag kan väl erkänna att jag egentligen är en badkruka:( Jag bara blev det. När jag ska gå och bada måste det vara rätt så varmt i vattnet, men eftersom det är första doppet kommer jag skita i hur varmt det är i vattnet.




Kommer inte skriva mera för ikväll.

Så sov gott då:)

Pöss


Av bananpink - 24 april 2012 19:00

Tjoo!!


Nu kan jag äntligen blogga efter man har gjort läxan:) Det är najs över att man inte har några läxor kvar längre.

Det är skönt att det är sol nu:) Så jag hoppas att det inte kommer regna mera nu på några veckor.

Fast det kan ju hända. Det kan ju snöa ocskså:( Buuu!!

Idag har det varit en vanlig dag på praktiken tycker jag. Det har inte hänt något spännande som jag inte vet om.



Det råkar vara valborg månadg som kommer. Jag hade ingen anning om det. Jag fick för mig att valborg var den sista maj. men så var det inte. Vad som kommer hända på valborg?  Ingen anning. det ända som jag vet är att ajg går till skolan till fyra på dagen. Sen är man ju ledig på tisdag:)

Det är så bra att man är ledig!! man kanske har lite tur och slutar tidigt på måndag:) Man kan alltid hoppas på det.

Jag håller tummen på det.

Förra året så var jag på jossans landställe:) Det var mysigt där. Det hände lite saker där som är privata. Hade så roligt. Nu i år så vet jag inet vad som kommer hända på valborg. Man får allt se vad som händer:)



Pöss


Ovido - Quiz & Flashcards