Alla inlägg den 19 april 2012

Av bananpink - 19 april 2012 16:43

Jag saknar verkligen Thailand nu. Vill så gärna åka nu, men det ungerfär 9 veckor kvar till resan. Det känns som det tar en evighet innan vi sitter på flygplatsen. Det som är lite tråkigt är att jag inte kommer kunna vara med på min skolavslutning:( Men jag får tänka så här att om ett hår så tar jag studenten:)

Det är mycket bäättre än att man missar sin skolavslutning nu, Så jag och jossan har bestämmt att vi ska ha en egen skolavslutning den 7 juni:) Det kommer nog bli kul, Så den 8 juni åker jag till Thailand!!!!

Jippi!!



Då kommer jag shoppa mycket kläder och andra saker som man kan köpa där. Fick reda på förut att man kunde köpa äkta converse för bara 200 kr!! Det är ju billigt tycker jag iallfall.

Kommer stanna i Bankok innnan jag,mamma,håkan och emil åker hem till sverige. Har som sagt redan varit i bankok innan och vilken häftig stad det är där, så det ska bli roligt att åka tillbaka dit.

Längtar som tusan dit!!!







Av bananpink - 19 april 2012 15:27

Hello

 

Jag hann inte blogga igår. Var tvungen att plugga på om sak på drycker, så jag tänkte att jag skulle blogga nu.

Det är så skönt att ha dryck kursen slut nu,men det var en väldig rolig kurs tycker jag.

Fick veta att jag har kanske har mera än godkänt på läxa som vi gjorde idag.



Men vi ses sen då:)


Pöss

Ovido - Quiz & Flashcards