Alla inlägg under november 2012

...

Av bananpink - 3 november 2012 19:54

 
 

Slänger bara upp en bild nu.






Av bananpink - 3 november 2012 19:15

Idag tog jag en sväng till bagarmossen och hälsade på min mormor och morfar. Kände att det var länge sen jag var där, Så jag bakade muffins när jag var där. De tyckte det var roligt när jag bakade muffins åt de. Sen när jag hade bakade tog jag det lungt. Jag och mormor pratade lite om framtiden vad som kommer hända och saker man vill göra. Nu har jag kommit hem. Egentligen tänkte jag inte blogga något idag. Det har hänt lite grejer och jag har bara viljat vara själv. Måste verkligen styra upp det som har hänt, så det ordnar sig bra. Jag är väl dock rädd att det inte kommer gå så bra som man tror. Det är svårt när man inte vet vad som kommer hända.



När jag klev av tåget i huddinge träffade jag F som jag har berättat om förut. Visste inte riktigt vad jag skulle säga nu. men det hela gick bra tror jag. Han tycket jag skulle ha hans nummer. Nu har jag hans nummer och vad sak jag ha det till. Jag vet att jag inte komme ringa honom. Det har hänt lite pinsamma grejer under tiden som vi har gått i samma klass. Tanken på att ringa honom gör att jag börjar tänka på saker som har hänt när vi gick i samma klass.



Sen är det så här att jag har bestämmt för att ändra lite saker på bloggen. Jag tycker bloggen är lite barnslig. Jag vet inte om ni tycker det. Som sagt är man 20 år och borde vara lite vuxen, men jag själv tycker jag inte är vuxen. När jag har läst igenom lite grejer som jag har skrivit, så undrar jag hur gammal jag är. Ni måste tycka jag är lite konstigt. Sen vet jag inte om ni tycker om det som jag skriver. Måste nog växa upp tror jag.


Det blev ett lång inlägg det här.

Ovido - Quiz & Flashcards