Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av bananpink - 15 augusti 2012 20:00

Idag har ajg bara haft en chill dag:) Det var väldigt skönt tycker jag. Som sagt har jag inte gjort så mycket idag eftersom jag bara har varit hemma. fast jag har ju städat litet och så. Det var inte så kul, men det var verkligen ett måste.

Det har varit fint väder ute idag och det måste nog ha varit 25 grader ute:) Har fått massor med färg. Så nu kommer jag vara ännu mera brun till skolan och till bröllopet i helgen!

Det är helt sjuk att jag är fortfarande brun efter jag har kommit hem från Thailand. Min färg brukar försvinna ganska snabbt, så jag är glad att min bruna färg är kvar och idag solade jag ännu mera. Det kan inte bli bättre asso:)




Måste ladda in bilder på datorn nu. Har bilder från Thailand som jag vill visa er:)

Pöss

Ovido - Quiz & Flashcards