Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av bananpink - 18 augusti 2012 13:00


Jag saknar efter höst. Det är en av de årstider som jag tyker om. Det har inte med att jag fyller år, men jag tycker bara om hösten. Det luktar något speciellt tycker jag. Kan tyvärr inte beskriva vad det luktar, men hösten har en egen doft helt enkelt.



Av bananpink - 18 augusti 2012 10:00

Jag har nu varit vaken i en timme nu. klockan 13.00 så är det bröllop:) Det känns lite konstigt att det är bröllop idag.

Sen lite senare på dagen, så kommer vi åka båt. Det tycker dock jag är lite konstigt, men vad gör man inte. Igår hann jag inte blogga något:( Jag hade en tanke attt jag kunde blogga, men det skit sig kan jag säga nu.

Fan då. Jag som hade typ bestämmt mig för att blogga mera nu, men jag måste hålla det löftet nu. Man får helt enkelt se det.



Igår började jag skolan:) Det var väl så där. Jag trodde det skulle vara värre, men det gick ju bra, men det värsta var nog att jag inte kom i samma klass som de andra som jag känner, så man var lite själv ju:( Fast jag kände faktikst två där i klassen:) Det tycker jag var bra. Fick även reda på att jag inte kommer vara så mycket i skolan!!  Najs som tusan ju:)

Det finns inte så mycket att skriva om det sen. Jag skriver mera sen.



Pöss




Ovido - Quiz & Flashcards