Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av bananpink - 24 augusti 2012 22:00

Man kan vara vacker utan all smink som de flesta har på sig. Jag har själv smink varje dag, men det är ett val som jag har bestämmt mig för. Jag kan inte gå hemifrån utan smink. Jag vet att huden inte mår bra av all smink. Det som jag är noga med är att tvätta bort sminket när jag ska gå och lägg mig. Jag tycker inte man måste sminka sig. Man får bestämma det helt själv. Det är dit val om du vill ha smink på dig. Man är här hur fin som helst om man inte har smink på sig. Jag menar inte att man är ful bara för man har smink på sig. Man får vara utan smink om man vill eller så har man smink på sig.


Det fanns en period i mitt liv som jag inte sminkade mig något typ. Jag tyckte inte om smink, men jag kunde sminka mig hemma, men när det gällde skolan så sminkade jag mig inte. Varför vet jag inte.

Jag började sminka mig när jag läste in några ämnen efter det började jag sminka mig mera. Jag kan ta det lungt när jag håller  på och sminkar mig.




Av bananpink - 24 augusti 2012 20:18




Ovido - Quiz & Flashcards