Direktlänk till inlägg 30 augusti 2012

torsdag idag

Av bananpink - 30 augusti 2012 19:25

Vilken dag det har varit idag. Det började med att jag skulle göra rätt så mycket kakor idag igen. Så jag jobbade snabbt och blev klart halv nio på morgonen. Det tog bara en timme och en halv timme:)

Sen gjorde jag pajer. Det var en sån där trist dag idag eftersom det inte var så mycket saker att göra idag, men tiden gick väldigt snabbt idag faktiskt. Fast en sak var inte så kul. Jag fick skavsår av nya skor som ajg hade på mig idag. Gud vad ont det gjorde. Imorrn tänker jag inte ha de nya skorna.

När jag gicck hem, så damgös jag nerevånningen och gjorde lite andra saker. Känner mig duktigt. Jag belv så sugen på pyssel, så det slutade med att ajg tog fram pyssel på 1000 bitar. Det känns som det är omöjligt att ajg sak klara det. Det får man se. Då har jag något att göra om jag har tråkigt. Imorrn åker jag till landet. Det var flera veckor sen jag var där. Det kanske blir så att jag badar lite:) Jag är lite sugen på det och jag kan nog få med min lillebror på det. Jag kommer inte blogga något under helgen. Det får bli på söndag sånafall



På måndag börjar mi skola:( Inte så kul om man frågar mig. Jag är inte jätte sugen på skolan nu, men man måste någon gång gå till skolan. Nu på måndag slutar jag halv elva:) Det är ju riktigt bra. Kan åka och shoppa i farsta då. Jag går i en skola som ligger nära farsta, men jag har inte jätte lust att åka in till stan och shoppa. Har inte blivit sugen på det.



Vi ses sen.

Pöss


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bananpink - 21 september 2014 16:38

Hej bloggen!!   Det var ju sjukt länge sen jag bloggade. Det har som vanligt hänt lite saker. jag har varit tvungen att välja bort bloggen framför andra saker. Det går bara inte alltdi att leva igenom bloggen som många gör. Det finns också ett li...

Av bananpink - 30 mars 2014 19:40


Den här dagen har minst sagt varit annorlunda. Jag vet inte ens gå in på allt kanske. Jag var och träffade pappa. Det var ungerfär som jag hade förväntat mig. Jag är besviken på många saker som min pappa har gjort, men jag får väl bort se de lite...

Av bananpink - 30 mars 2014 12:01


Jag känner att vad som helst kan hända nu. Har bara sminkat mig än, så jag antar att jag måste sätta på mig kläder nu. Buuu! Jag skriver mera om min dag lite senare. Bjuder på min bild på mig nu. ...

Av bananpink - 27 mars 2014 19:26


Min förkylning som jag har haft i en vecka nu, har inte försvunnit. Sjukt jobbigt. Som tur var har jag inte feber. Så jag har inte pallat blogga något som jag har tänkt. I helgen kommer det hända lite saker. Först blir det dop och sen ska jag ...

Av bananpink - 15 mars 2014 18:19


Hej! Denna dag har som sagt varit lugn. Det har varit så skönt tycker jag. Jag vet två som tyckte det var kul att jag kom på besök. Åkte som sagt hem till mormor och morfar. Det gjorde mun dag. Jag och mormor pratade om lite saker som har hänt på ...

Ovido - Quiz & Flashcards