Alla inlägg den 4 maj 2012

Av bananpink - 4 maj 2012 19:57

När jag kollade runt lite på nätet, så hittade jag den här bilden. Jag har alltid tyckt om gammal telefoner.

varför??  Jag vet inte, men det känns som de har en personlighet som inte telefoner nu har. Jag vet att det det

låter konstigt, men jag är lite små kär i den här telefonen. Skulle nästan vilja ha en sån när

jag flyttar hemifrån.



jag kommer inte blogga mera för ikväll.

Så jag säger god natt för min del till er:)

Pöss

Av bananpink - 4 maj 2012 18:25

Håller på att gör om min blogg nu för min skull, så den är ju inte klar än.

Vill bara säga att min blogg kan se lite konstigt ut nu, men nu vet ni det:)

Av bananpink - 4 maj 2012 15:21

Tjoo!

 

Jag har ju inte bloggat nu på några dagar, men jag har tagit en blogg paus typ. Hade inget att jag skriva i bloggen, så jag struntade i att blogga. Ibland behöver man ta en paus från bloggande ju.


Det har som sagt inte hänt något nu när jag har tagit min blogg paus.

Det är så skönt att det är fredag idag!! Jag behöver helg nu tycker jag. I morrn blir det en fika med lenne nere i centrum.) Gud vad kul det kommer bli att träffa henne. Det var länge sen jag träffade henne. Snart är hennes studentskiva!! Jag längtar dit.

Först så måste jag och jossan komma på vad vi ska klä ut oss till. Kan säga att det inte går bra för våran del. Det står helt still i våra huvud. Lite jobbigt tycker dock jag:( Men sånt som händer ju.

Måste ju köpa en present till lenne när hon har tagit studenten:) Så det får bli nu i veckan som jag och jossan köper presenten tror jag. Undrar vad man kan köpa till lenne då??

På söndag så kommer det nog bli att göra en läxa som jag har. Måste helt enkel göra den. Sen funderar jag på att gå till synsam och beställa en tid där. Jag bara måste ha linser till jag åker till Thailand.

Men vi får helt enkelt se vad som händer i helgen:)



Slänger upp en vår bild.)


Pöss


Ovido - Quiz & Flashcards