Alla inlägg den 15 maj 2012

Av bananpink - 15 maj 2012 19:40

Jag vet att jag inte har bloggat något och jag har en anledning till varför jag inte har bloggat. Nu kanske menninegn blev lite lång där ser jag. Skit samma!! Nu ska ni få höra min anledning till varför jag har inte har bloggat något nu. För det första så sa jag att jag skulle ta en blogg pause till er i fredag och det gjorde jag. Sen igår så tänkte jag blogga, men jag hade lite för mycket i skolan som Jag var tvungen att göra. Sen träffade jag min syrra inne i stan igår också:) Så jag hade fullt upp kan man säga.

Nu i helgen kommer jag inte heller att blogga. Jag kommer åka til landet och det finns inget internet.

Kommer blogga när jag kommer hem om jag hinner då.



Idag har det varit en stressad dag för mig. Det har hänt otroligt mycket i skolan. För det första så fick jag godkänt i idrott!!  Det trodde jag inte. Sen fick jag reda på att jag inte behövde göra en läxa som de andra i min klass måste göra:) Jag blev verkligen glad då när jag hörde det. Jag blir så stressad när jag har för mycket i skolan. Så nu är det bara två prov som jag måste klara av. Ett av proven kommer gå ganska lätt, men det andra vet jag inte om jag kommer klara det.

Det var även ett stort bråk i skolan idag, så polisen kom. Jag råkade komma ut från ett klass rum när jag ser en lärare och en elev bråka. Det var inte så kul tycker jag.

Sen idag på idrotten så råkade tre killar ramla på mig och det värsta är nog att killarna är rätt så stora. Det blev en smäll där. Jag hade lite ont i huvudet efter det. Killarna sa förlåt och jag vet att de inte menade det med menningen.



Nu har ajg inte så mcyket att berätta för er idag.

Jag vet inte om ajg kommer kunna blogga något imorrn.

Ses såna fall på söndag då:)

Ovido - Quiz & Flashcards