Alla inlägg den 10 maj 2012

Av bananpink - 10 maj 2012 18:43

Hello!!


Jag valde att inte blogga något igår för jag hade lite i skolan och jag var tvungen att göra det helt enkel. Det är skön att ha den där saken i skolan över:) Nu ska man inte prata mera om skolan för idag.


Jag har varit duktigt idag och städat överplan:) Min favorit är inte att städa om jag ska vara äligt. Tycker det är tråkigt, men man måste ju göra det någon gång. Det är nu fräsch i sitt rum och i de andra rummen på överplanen.

Det var ju fint väder idag!! Det har inte varit så här skönt någon gång i år. Men när jag trodde sommaren var på väg, så började det regna igen:( Neeeeeeej till regn!!

I helgen kommer det inte bli någon bloggande för min del för jag kommer vara hemma hos jossan till söndag:) Det kommer bli kul. Så jag tänkte jag inte behöver blogga något.

Men på söndag så kommer jag blogga igen:) Har ju kommit hem från jossan då.



Ni får ha en bra kväll:)

Ses imorrn:)

Pöss





Ovido - Quiz & Flashcards