Alla inlägg den 24 maj 2012

Av bananpink - 24 maj 2012 18:21

Hello!


Jag måste ju berätta vad som har hänt nu, när jag inte har bloggat. Det har som sagt hänt rätt så mycket under de två dagarna jag var borta från bloggen. Jag har villat bloggat, men jag har haft fullt upp hela tiden. Sen när jag har haft tid, så har jag gjort andra saker. Jag ber så mycket om ursäckt hela tiden nu. Ska väl inte be så mycket om ursäckt hela tiden.

Tror nog att ni inte tycker om det.


Nu tänkte jag berätta vad jag har gjort de två gångerna som jag inte har bloggat nu:)


På tisdag hade jag praktikt:) Det hände kanske inte så mycket den dagen, men jag kom på nu att jag pluggade hela tisdag för ett prov jag skulle ha på torsdag. Det var inte roligt att sitta och plugga i tisdag. Kände som inget fastnade i huvudet då, men nu i efter hand,så vet jag att det fastnade rätt så mycket i huvudet av pluggande.

Det var ungerfär min tisdag. Det låter inte så spännade om jag ska vara älig.


Onsdag igår var jag och klippte mig:) Är så nöjd nu med mitt hår. Behövde verkligen klippa mig. Det var så länge sen. efter jag hade klippt mig, så gjorde jag några ärende i huddinge centrum. Sen gick jag tillbaka till frissan och mötte mamma och emil:) Jag skulle ha fått skjus, men jossan var nästan i huddinge centrum, så jag fick mötta upp henne. Sen gick vi hem till mig:) Vi gjorde i ordning oss. Jag fick bli en ängel och jossan var från helvetet.

Det var så kul:) Sen vid 21.00 drog vi in till stan för att gå på lennes skiva:) Det var dock inte så många där. Jag och jossan kunde inte stanna där så länge pga skolan som vi hade nästa dag.

Efter en stund kom det mera folk. Det var en riktigt bra skiva tycker jag.

Jag och jossan kom hem vid 2 på natten.


Till idag som är torsdag. Det var inte roligt att vakna upp och inse att man måste till skolan. Det var bara för mig och jossan och kliva upp och åka till skolan. Jag hade som sagt prov på morgonen:) Jag var inte glad över det eftersom jag och jossan bara hade sovit 4 timmar. Höll nästan på att somna. Efter provet blev jag typ kidnappad av några tjejer i skolan. De behövde tydligen en modell, så de tyckte jag passade för det. Jag fick håret fixad och kläder jag skulle ha på mig:) Men sen fick jag redap å att den andra modellen jag skulle gå med inte ville längre, så jag fick inte gå:( Fast det var skönt över att inte gå på den catwalk idag:) Är ju trött som tusan.

Det var min dag idag.


Jag vet att det blev en långt inlägg idag.

Så blir det ibland.

Pöss





Ovido - Quiz & Flashcards