Alla inlägg den 6 maj 2012

Av bananpink - 6 maj 2012 19:49

Min dag har varit bra tycker jag. Hoppas att eran dag har varit bra:)

Det får bli ett snabbt inlägg för min del. Har ju inte lust att sitta här vid datorn hela kvällem.



Det har inte hänt något jätte viktigt idag för min del. Har mest varit hemma och gjort lite saker. Jag har gjort lite saker som jag inte tycker är så kul som exempel att bädde rent i sänegn. Tycker såna saker är tråkiga...

Eftersom jag åker snart till Thailand, så var jag tvungen att fixa nya linser till mig:) Det bästa är nog att de kommer om en vecka eller två. Så det är jättebra att de kommer snabbt:)

Kom på nu att jag måste boka klipp tid för mig. Det var ju så länge sen jag klippte mig. Jag går helst inte till fissan för jag tycker inte om det. Sen vill jag ju ha lång hår, Så jag har fått för mig att om man skippar att gå till frissan, Så får man lång hår, Men jag tror inte det stämmer. Det ända som händer med håret är att det blir slitet:( Inte bra!!



Har inte så mycket att skriva nu.

Ha en bra kväll nu:)

Pöss


Ovido - Quiz & Flashcards