Alla inlägg den 8 maj 2012

Av bananpink - 8 maj 2012 19:07


Jag har ju inte baka på ett tag nu hemma. Jag vet ju att jag bakar varje dag på min praktikt:) men

när det kommer till hem hit, så blir det inte många gånger. Det råkar bara vara jag och min lillebror emil

som tycker om att äta kakor och bullar. Så någon dag ska jag baka en kladdkaka:)

Jag vet nämligen att emil tycker om det. Det kommer säkert dröja ett tag innan jag kommer baka här hemma

för jag kommer glömma. Det råkar jag veta:(


Pöss

Av bananpink - 8 maj 2012 18:46

Jag känner inte för att skriva något lång inlägg idag. Ibalnd tycker jag att det är skönt att inte blogga eftesom jag inte alltid har något att blogga om. Sen känns det som jag bara bloggar om min praktikt och jag vill inte min blogg ska handla om det.

Jag vet själv att  jag inte kommer bli en stor bloggerska, Men faktum är att jag inte heller vill bli det. Jag tycker bara om att skriva. Jag skulle inte klara av det.

Det skulle bara bli för mycket. Sen kan jag inte fatta hur man orkar skriva 10 eller 12 inlägg på en dag. Tröttnar man inte eller?

Men de ser väl sitt bloggande som sitt liv typ. Men det måste väl vara lite jobbigt om massor människor följer efter en på stan. Jag vill inte ha massor med människor efter mig varje gång man åker in till stan. Snacka om att man inte har något privat liv liksom.


Kan lungt säga att jag inte skulle orka det. De som är bloggerskor kan ju inte alltid ta ledigt hur som helst. De borde någon gång tycka att det blir lite jobbigt ju. Fast det är nog bara jag som tycker det borde vara jobbigt.

 Tycker de som är bloggerskor är väldigt duktigt på sitt jobb som de gör. Jag skulle inte ha gjort det bättre än vad de gör.







Ovido - Quiz & Flashcards