Alla inlägg den 26 maj 2012

Av bananpink - 26 maj 2012 15:51

Jag åkte  igår till landet igår, så jag passade att sola innan vi skulle åka:) Tyckte jag behövde lite färg. Jag skit helt enkelt i att blogga. Sen visste jag inte vad jag skulle blogga om.

Tog lite ledigt från bloggen. När jag åker till Thailand kommer jag inte blogga något. Kommer inte ha någon dator med mig. Ska bara njuta av tiden när jag är där:)

Tänkte passa på att säga det nu, så ni inte undrar varför jag inte bloggar då. Det blir i tre veckor jag är där. Sen när jag kommer tillbaka, så vet jag inte om jag kommer blogga så mycket, men jag ska försöka att blogga lite då och då. Kan dock inte lova något eftersom jag inte kan lova saker helt ut



Som sagt så åkte vi till landet igår tidigt:) Gud vad varmt det var där. Hoppade lite studsmatta. Sen åt vi middag:) Det var jättegott tycker jag. Det hände inte så mycket sen tycker jag. Gick och la mig vid halv 11 tror jag det var.

Idag så väckte de andra i min familj mig. Jag var inte så glad över det och ville sova längre, men det fick jag inte. Efter frukost gick jag ut och lekte lite med min lillebror. Det hände en liten grej också. Jag blev mest chockad över det som hände. Kunde inte fatta vad som hände liksom. Jag tänker inte skriva vad som har hänt.

Sen åt vi lunch och åkte upp till malmköping och gick på gammal dagmarknad. Ej hur namet stavas då..

Var där ett tag och jag åt två munkar!!! Det var inte bra enligt mig.

Åkte hem sen till huddinge. Nu sitter jag framför dator och bloggar. Måste göra iordning mig för vi ska åka hem till en släktning som fyller 30 år idag:) Det kommer bli kul!!






Ovido - Quiz & Flashcards