Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av bananpink - 8 oktober 2012 18:33

Någon gång i mitt liv vill jag åka tillbaka till London. Mitt mål i mitt liv är att åka dit. Jag var där för så länge sen. kan inte förklara varför jag tycker om london så mycket. Det finns några andra resor som jag också vill göra.



Av bananpink - 8 oktober 2012 18:19

Det känns så konstigt att det är måndag idag. Jag hade inte haft något imot om det hade varit tisdag eller någon annan dag. Hela den här dagen har varit konstigt tycker jag. Först skulle jag åka till skolan för skolfoto. kan säga att det inte var någon där förutom fem andra från min klass. Det gick som det gick. Var i skolan typ i en halv timme. Sen skulle jag till huddinge centrum och vidare till min praktikt plats. När jag kom dit skulle jag bara vara där i tre timmar och en halv timme. Kunde inte göra så mycket.

Sen vid kvart i tre fick jag gå hem. Det var inte så mycket arbete för mig för idag. Skulle gå och hämta min lillebror sen på skolan. Nu har ajg och min lillebror varit hemma ett tag. Han tittar på fotboll !! Blää till att kolla på fotboll. Tycker inte det är så kul.

Det finns något som jag inte tycker om och det är fiskbullar eller hur det nu stavas. Kommer nog aldrig äta det. Min lillebror älskar det verkligen, så det är så bra att han äter en hel burk själv.


Ovido - Quiz & Flashcards