Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av bananpink - 28 oktober 2012 19:39

Jag kan tycka det är väldigt skönt att vara borta och sen komma hem. Den här helgen har varit över mina förväntan bra tycker jag. Det kändes lite konstigt att träffa sin pappa och hans fru efter så många veckor igen. Jag trodde det skulle bli spänt, men det blev inte spänt tycker jag. Nu har jag höstlov!! Gud vad skönt ju. Nu kan bara ta det lungt. Jag visade min present för min mamma och hennes man och de tyckte det var lite konstigt. Jag fick nämligen en dvd spelare. Hur kan man ge det när någon fyller år. Jag har för tusan inte en tv ju, så nu till jul kan jag önska en tv och titta på film. sen Det låter ju bra.

Min pappa ger mig lite konstiga grejer. Sen ger han mina syskon också konstiga saker. Jag vet inte vad han håller på med. Det blir bara fel tycker jag. Jag visste inte vad jag skulle säga när jag fick min present. sa bara tack och inget mera var så förvånnad typ.


Nu tänkte jag gå och göra något kul. vad vet jag inte än. Imorrn blir det stan med jossan. Det var sjuk länge sen jag var i stan. Åker tyvärr in till stan sällan









Av bananpink - 28 oktober 2012 13:45

Jag var igår och såg två filmer hemma hos en tjej som bor här på dalarö igår. Det var kul att träffa henne. Sen pratade vi ocskå om lite saker. Lina som jag var hemma igår ville titta på skräckis eftrsom det var halloween. Jag var väl inte så sugen på det, men jag fick ge med mig.

Jag tycker inte alls om skräckis. Jag får inte mardröm av att titta på det, men jag kan inte sätte fingret på vad som jag inte tycker om med skräskis. Lina tyckte det var jätte kul när jag blundade. Vi såg paranormal avtivity 2. Jag har ju sätt ettan på bio. Glömmer aldrig det asso.


Det blev väldigt sent för mig igår. Kom väl hem vid tre på natten. Sen skulle jag upp klockan 9 på morgonen för att fiska. Om ni undrar om jag gick vilse igår. Jag gjorde inte det!!! men Lina gjorde det, haha.


Av bananpink - 28 oktober 2012 13:38



Det blev att åka ut med båten idag och fiska. Det var ju kul typ. Fast det var väldigt kallt ute. Det var inte sommar liksom. Det som var ett plus var att det var sol ute. Jag föredrar att fiska på sommar, men det går lika bra att fiska nu också typ. Jag fick ingen fisk idag. Det var tur tycker jag. Har lite svårt när man ska döda fisk. Blää till det. Tycker det är skönt att komma hem nu.

Ovido - Quiz & Flashcards