Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av bananpink - 22 oktober 2012 18:57

Heeej


Nu är lilla jag här igen. jag kommer inte blogga så mycket idag. Såg nu att min batteri håller på att ta slut nu. Inte bra asso. Jag skulle ha bloggat förut, men jag var tvungen att göra en väldigt viktikg sak, så jag struntade i bloggen en stund och göra den saken. Nu är jag äntligen klar och jag hoppas att det gick bra.



Idag har jag haft praktik. Det var så kul att träffa de andra på min praktik. Imorrn kommer det hända en rolig sak på min praktik. Ska nämligen göra fyra tårtor själv och kanske även göra en bröllopstårta! Säger bara jippi till det. Har längtat efter det.

Måste bara berätta en sak nu. Idag på min praktik, så kom en kille som vi alla kallar lill pär. Det är så här att han är super lång och jag väldigt kort. Sen kom namnet till på något konstigt sätt. Vet ej hur. De på min praktik retar mig lite för att jag är kort och han lång. När han kom idag så började alla skratta typ och jag fattade inte varför. När jag tittar bakom mig,, så står han där. Min ändå tanke var något i stil med att nu har jätten kommit. Han var tydligen glad över att jag var där. Lite konstigt tycker jag. Lill Pär skulle typ lämna något och sen gick han.


Ovido - Quiz & Flashcards