Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av bananpink - 29 oktober 2012 21:12


Av bananpink - 29 oktober 2012 20:54

Idag har jag varit inne med jossan i stan. Det var väldigt länge sen vi träffades. Sen bestämmde vi också att vi måste gå ut och äta imddag, Så jag hoppas att det blir snart.

Jag hade redan bestämt att jag skulle försöka hitta en mjukis dress till mig. Kan säga att det var omöjligt.  Efter ett tag mötte jag och jossan upp min mamma och min lillebror. Sen av en ren slump inne på stadium, Så frågade min mamma om jag inte hade lust att prova en onepice. Var lite skeptisk  ibörjan. Man kan ju ändå testa. Det slutade med att jag gick och hämtade in några onepice och provade de och bestämde mig för en av de. När jag hade satt på mig en, så var den var väldigt skön. det hela slutade med att jag köpte en onepice. Jag trodde inte att jag skulle köpa en sån. Min onepice var också billigt. Nu sitter jag här med min onepice. Jag och jossan kom på att vi alltid går till burger king när vi väl sak äta lunch inne i stan. Vi har ingen anning varför vi går dit. Det är god mat där iallafall.



Det var min dag.





Ovido - Quiz & Flashcards